Wpis z mikrobloga

Jestem programistą, mam ponad 8 lat komercyjnego doświadczenia. Byłem niedawno na rozmowie o pracę na programistę .NET. Był test na inteligencję (na 30 pytań błędnie miałem 2, test trwał 15 minut, więc była presja czasu), i test techniczny (jakieś 90% znałem odpowiedzi, facet mnie nawet pochwalił, że na jedno pytanie jak dotąd nikt nie znał odpowiedzi). Generalnie byłem w #!$%@? zadowolony.

I dziś dostaję odpowiedź, że szukają osoby z większym doświadczeniem. No #!$%@?. Jak szukacie kogoś z większym doświadczeniem to po #!$%@? trujecie mi dupę i zapraszacie na rozmowę?! Ciężko sprawdzić w moim CV, że mam zaledwie 8 i pół roku doświadczenia? #!$%@? mnie taki nieszczery feedback.

Moja dziewczyna ma ponad 6 lat doświadczenia w testowaniu aplikacji, aplikowała na stanowisko gdzie wymagane było 2-letnie doświadczenie i jej też napisali, że szukają kogoś z większym doświadczeniem...

Bul rzal i rzałoba. W nienawiści do działu HR, tak zostałem wychowany.

#gorzkiezale #programowanie
  • 87
@JazzBlurr:
Że co? Jesteś programistą? W miarę chociaż dobrym? W tej branży nie ma "rodzinnych firm", jeśli chodzi o zatrudnianie ludzi. Tu się liczą umiejętności. (No chyba że w jakiejś bardzo kiepskiej firmie -- nie wiem, nigdy w takiej nie byłem.)

@VodkaDestroyer:
Może chodzić o różne rzeczy. Na pewno nie jest tak, że fraza "8 lat doświadczenia" ich odstraszyła. Tj. że 8 lat to dla nich za mało.

Może chodzić
@petrus: @6gcqG9nN58zhTK: przypuszczam, że mogło o to chodzić, bo podałem 20% większą stawkę niż zarabiam obecnie, ale oczekiwałbym w takim wypadku szczerej odpowiedzi. Jakbym poszedł na kilka rozmów i na każdej by mi powiedzieli, że chcę za dużo, to miałbym jasność, że chcę za dużo i muszę zmniejszyć oczekiwania. A tak dostaję jakieś nic nie wnoszący feedback i mogę się domyślać tylko o co chodzi...
@VodkaDestroyer: cumplu to jest wymowka ze udalo im sie znalezc tanszego jelenia