Wpis z mikrobloga

@aro84: nie mamy awarii. Musiałbyś mi dokładniej opisać co się dzieje krok po kroku, bo z samego "nie działa" trudno cokolwiek stwierdzić niestety :/ Przydałyby się jakieś screeny, opis co robisz krok po kroku z jakich aplikacji korzystasz, na jakich urządzeniach itp... /Robert z PayU
@PayU Ja żadnego komunikatu błędu nie miałam. Niby płatność przeszła pomyślnie, a jednak do chwili obecnej nie dostałam potwierdzenia, że płatność doszła do sprzedającego (przedmiot zakupiony był w dniu wczorajszym). Ostatnim razem, po zakupie i opłaceniu przedmiotu dostałam po 6 dniach(!!!) informację, że płatność została anulowana i musiałam ją dokonać jeszcze raz. Nie muszę chyba mówić, że cała transakcja bardzo się przedłużyła... Teraz też się zanosi, że płatność mi bez powodu anulujecie...
@aro84: To nie jest ani awaria ani błąd. Dokonujesz po prostu zakupu w kategorii w której płatność kartą nie jest dostępna.
@grubykot: zapewne jakiś powód anulowania był. W przypadku gdy masz na myśli płatność "tzw. kuponową" - rzeczywiście mamy pewne problemy techniczne z realizacją niektórych transakcji. Problem jest marginalny, ale oczywiście pracujemy intensywnie nad jego rozwiązaniem. Jeśli mam Ci podać bardziej szczegółowe informacje dotyczące konkretnych płatności, potrzebne by mi były
@grubykot: nie, nie, absolutnie nie podawaj numeru karty płatniczej. Nigdy go nie podawaj - nawet pracownikowi PayU :)
Po pierwsze nie mam dostępu do pełnego numeru karty, po drugie nie jest to konieczne. Chodziło mi o numer karty płatności to taki numerek identyfikujący daną transakcję w Allegro - jest dostępny np. w zakładce Moje Allegro -> Moje zakupy -> PayU/Lista moich wpłat. Natomiast numer rachunku płatniczego to taki identyfikator, nie numer
@incredible_innocent: w screenshocie widać, że masz dodaną kartę do swojego konta w allegro, ale powyżej widać, że jedyna dostępna metoda w tej ofercie to przelew bankowy, zatem odrzucenie tej płatności jest jak najbardziej prawidłowe.
@aro84: no właśnie nie został zakupiony, zerknij sobie w spoiler ;)
@grubykot: to anulowanie po 5 dniach było automatyczne ponieważ nasza aplikacja automatycznie anuluje transakcje po 5 dnich, dla których nie było żadnego zapytania autoryzacyjnego.
@PayU Zrobiłam wszystko zgodnie z Pana instrukcją i tym razem dostałam wiadomość, że sprzedawca otrzymał zapłatę. Bardzo dziękuję za pomoc! Proszę o skierowanie problemu dalej, żeby następnym razem już się nie powtórzył. :)
@grubykot: OK, cieszę się bardzo i zgłaszam sprawę gdzie trzeba... :) /Robert z PayU
@prinz: @aro84: Płatność kartą w tej kategorii jest niedostępna od kilkudziesięciu miesięcy co najmniej (nie pamiętam kiedy było to zmieniane, ale wiem że baaaaardzo dawno). Zatem na pewno wczoraj również nie było takiej możliwości. Być może w tym przypadku po prostu Sprzedawca przesunął ofertę do tej kategorii lub pracownicy Allegro pilnujący zasad w serwisie przesunęli