Wpis z mikrobloga

Dzięki głośnemu szczekaniu Dudy, Korwina i Kukiza zdałem sobie sprawę, że jedyną sensowną opcją w wyścigu o fotel prezydenta jest Prezydent Bronisław Komorowski. Człowiek który wybiera zgodę, współpracę, integrację i nowoczesność, zamiast zaściankowego pseudomonarchizmu rodem z XIX wieku i forsowania religii jako źródła prawa i norm.

Nie mamy #!$%@? 15 lat żeby podniecać się wizją silnej Polski która dyktuje warunki, bo nie jesteśmy krajem który ma do tego możliwości, nieważne co powie wam Braun czy inny Korwin. A już w ogóle to trzeba mieć gówno zamiast mózgu żeby wierzyć że Komorowski chce #!$%@?ć ten kraj, bo dostał takie rozkazy z Niemiec xD

W Polsce żyje się bardzo dobrze, moi rodzice zarabiają dobrze, ja studiuję na państwowej uczelni po której na 90% znajdę pracę w zawodzie. To wszystko osiągnę dzięki ciężkiej pracy swojej, swoich rodziców oraz moich rodaków. Wiem że lepiej jest negować cały dorobek 25 lat wolności, tylko gdybyście wyrwali losowego Janusza z 1990 roku i pokazali mu autostrady, centra handlowe i samochody jakie parkują w centrum mojego miasta to prawdopodobnie dałby się pokroić za życie w tych czasach.
#wybory #wyboryprezydenckie2015 #polityka #korwin #kukiz #braun #duda #mariankowalski
  • 18
@mattheamos: Ja neguje (rozumiem że masz na myśli ludzi podobnych do mnie) jedynie to że przez te 25 lat mogliśmy być znacznie dalej. Widzimy że gospodarka obciążona szkodliwym prawem zwalnia, Polska mimo dotacji rozwija się już w tempie ~3% mimo b. dobrej światowej koniunktury po kryzysie.
@mattheamos: Rozumiem że popierasz takie ustawy jak wysłanie sześciolatków do szkoły, podniesienie wieku emerytalnego, coraz większe ograniczanie wolności osobistej, ustawę 1066 która pozwala podrzędnemu wójtowi w gminie wezwać przyjaciół zza zachodniej granicy tak jak to kiedyś zrobił Mazowiecki sprowadzając Krzyżaków.