Wpis z mikrobloga

@shinigami26: ja pracowałam kiedyś w call center. przyjmują od ręki, najpierw szkolenie, potem wchodzisz na słuchawkę i tyle. czasem przerzucają na inne produkty, to kolejne szkolenia i tak non stop. chyba, że wyciągasz dużo umów itp. w weekendy też można, ale głównie w tygodniu. czas nawet szybko leci i bywają ciekawe rozmowy, ale imho niewdzięczna praca i odmóżdżająca. po tygodniu klepiesz z pamięci bezmyślnie formułki.
@shinigami26 Ja pracowalem w telbridge'u w Radomiu. Mialem latwy projekt ubezpieczen dla playa (ubezpieczenia telefonow) wiec nie narzekalem. Ale i tak wytrzymalem tam tylko 2 miesiacie. A jie myslales o Milward Brown? Miesci sie chyba w tym samym budynku. Nie pracowalem na ankietach ale jesli rozwazasz w ogole call center to ankiety wydaja mi sie lepsza opcja bo przynajmniej nikomu nic noe wciskasz
@shinigami26:ja pracuje w kameralnym CC w Radomiu ale nie na słuchawkach, jak jesteś zainteresowany pracą w małej firmie (ale stabilnej finansowo) zamiast w wielkim molochu jakim jest tellbridge to daj znać. Nie mamy projektów ankietowych w tej chwili, ale sprzedażówki też nie ma. W tellbridge pracowałem trochę czau i generalnie czułem się jak w kołchozie
@shinigami26: Aktualnie pracuje w call center Millword Brown w Radomiu i nie jest źle. Ja osobiście nie musiałem nawet zanosić CV zadzwoniła do mnie Pani pogadaliśmy z 5 min i zostałem przyjęty. W Millwordzie pracujemy 7 dni w tygodniu ale pracujesz kiedy masz dyspo. Ogólnie nie narzekam ludzie są spocko tak samo jak SV i co najważniejsze dla mnie nie musze wciskać żadnych towarów itp. Tylko przeprowadzamy ankiety. Jak chcesz coś