Wpis z mikrobloga

@Pertaseth: Jak interesuje Cię temat to polecam to: http://dayz.gamepedia.com/Changelog
Widać, że po 15 miesiącach, dalej tworzenie gry przypomina rzeźbienie w gównie, bo zamiast obiecanego, dedytkowanego silnika, modyfikują silnik ARMA3. Generalnie ta gra to po prostu mod.
@bbackbone: Nie kupiłem przecież. Bo widziałem co Rocket #!$%@?ł i mi się zaświeciła czerwona lampka. Z tego samego powodu sprawdzam co jakiś czas stan gry, by ocenić czy jest już grywalna. Od czasu do
@zweipack: kupilem DayZ:SA dzien po premierze, prawie 1000h przegrane, dlugo bronilem devów ale prawda jest taka, ze gra po takim czasie dalej jest klockowata, zabugowana i tak naprawdę stoi w miejscu. Na 2 rzeczy które naprawią lub dodadzą dochodzi 5 zepsutych lub tak zabugowanych, ze w zasadzie tak jakby ich nie było.
@zweipack: No skoro nie kupiłeś, to jak masz ocenić? Nie możesz ocenić, a ja ci mówię że zmieniło się wiele i progres jest. A co do rocketa, przy projekcie go już nie ma kupę czasu. A do nowego renderera blizej niz dalej.
@Zircon: Jak śledziłeś deklaracje Rocketa i potem Bethesdy, to wiesz, że grywalna wersja była obiecana na rok temu. Mamy dalej alphę, gdzie zombiaki się teleportują przez ściany :)


@zweipack: a #!$%@?, bo nie teleportują się dobre pare miesięcy ;] I mają pathfinding, włażą po schodach etc. Na experimentalu dodali wstępnie mechanikę hordy, można skradać się aby ominąć zombiaki etc.
@zweipack: Pracują jednocześnie przy grze aby była grywalna teraz, jak i w przyszłości, tworzeniu własnego silnika, i stopniowy przekonwertowaniu gry do nowego silnika. Sorry, ale oczekujesz, że w rok wypuszczą pełną grywalną wersję gry? Nie tak działa robienie gier, jest to proces, który trwa kilka lat. Od wypuszczenia alphy w grudniu 2014 zostało wprowadzonych dużo ulepszeń, które pozwalają cieszyć się grą już teraz, jeśli nie straszne ci parę bugów. Każdy miesiąc