Wpis z mikrobloga

No, Mircy. Wyspałem się. Położyłem się o 20, bo interview trwało od 15:45 do 18:30. Powiedzmy, że trochę krócej, bo od 18 potencjalny szef pokazywał mi firmę i nawet biurko, przy którym bym siedział (to chyba dobrze rokuje?) aczkolwiek na być jeszcze jedno int., ale już nie techniczne, tylko biznesowe. Nie wiem, co to znaczy - niby ma sprawdzić, czy pasuję do tej konkretnej korpo.
W każdym razie - do siebie dotarłem jeszcze na adrenalinie, chociaż w tramwaju już mnie telepało. normalne drgawy. I padłem jak podpiłowane drzewo.
Interview było w systemie STAR. Dopiero rano odkryłem co to takiego - wcześniej to słowo umknęło mi w mailu, potwierdzającym termin. Na szczęście zdążyłem zagooglać i przygotować sobie trzy dykteryjki, które okazały się strzałem w 10. Chyba.

#emigracja #irlandia #januszemigruje
  • 19
@darck: Sa 3 poziomy wsparcia technicznego w IT. Level 1 to #!$%@?, nie wymaga zbyt wiele wiedzy ani doswiadczenia. Level 3 to juz ciekawe rzeczy, wymagane dowiadczenie i wiedza w danym zakresie, troubleshooting na wyzszym poziomie.
@rzet: Tak jest niestety, jako technik w fabryce (pierwsza gownopraca) zarabialem ok 60K wliczajac nadgodziny. Byl troche bol jak zaczalem prace w 'zawodzie', ale dowiadczenie jest najcenniejsze i szybko procentuje.