Wpis z mikrobloga

@exdami: na PC największy zasięg widzenia to jest masakra. :) Nawet bardzo odległe drzewa renderuje w pełnej krasie, a nie uproszczone modele. Generalnie wszystko fajnie, ale #!$%@? to MASĘ klatek na sekundę.
  • Odpowiedz
@lmao: gram na pc i na ps4, czy naprawde nie lepiej sie skupic na samej jakosci gry zamiast masturbacji do screenshotow? Przeciez grajac na jednej z platform nie widac, ze na czyms innym gra wyglada lepiej. Jesli ogolnie grafika jest w porzadku to w wirze akcji chyba nikt normalny nie patrzy czy cienie sa wszedzie, albo czy zasieg widzenia podczas walki wrecz z przeciwnikiem wynosi 2 km.
  • Odpowiedz
@Lanc: chciałem sam w domu sprawdzić. :D Generalnie myślałem, że to nieco dalsze obiekty (przyznam bez bicia, że nie otwierałem screenów tylko gifa oglądałem), ale widzę, że to zaraz za oknem jest... no ale #grafikasienieliczy prawda? xDDD
  • Odpowiedz
@Lanc: Jakoś nie wieżę żebyś zmieniał tylko view distance... Zobacz sobie u TotalBiscuita jak to wygląda. U mnie jest to samo. Zmiana zasięgu nie powoduje właściwie pogorszenia grafiki...
vdr - @Lanc: Jakoś nie wieżę żebyś zmieniał tylko view distance... Zobacz sobie u Tot...
  • Odpowiedz
@vdr: omg. Tak, wiesz lepiej odemnie xD TB sam mówił, że YouTube ma gównianą jakość video i że shadowplay kompresuje video i, że przez to nie będzie zbyt dokładnie widać. Dokładnie w tym filmie o tym mówił.

Jak nie wierzysz to sobie sprawdź u siebie o ile ci twój sprzęt na to pozwala.

I tak jak mówiłem, przy minimalnym view distance wygląda nadal lepiej od PS4 :]
  • Odpowiedz
@Budyno: eee nie? Ty też myślisz, że specjalnie zrobiłem słabego screena? WTF O_O Jeszcze mi teraz wymyślcie po jaką cholerę bym miał to robić.

Przy 0% view distance mam 72 fps, przy 40% mam 60 fps. Nie ma sensu trzymać tego tak nisko. Przy 40% już jest znikoma różnica względem 100%.
  • Odpowiedz