Wpis z mikrobloga

#coolstory #rozowepaski #studbaza #wroclaw #pasta

Słowem wstepu: jestem śmieszkiem studentem, który wynajmuje we Wrocku. Mieszkam w jednym pokoju a dwa pokoje podnajmuje innym osobom.

W październiku zgłosił się do mnie taki cudowny, piękny, drobny z ładną twarzą i figurą #rozowypasek. Takie solidne 8,5-9/10. Przepiękna. Wybrała pokój i się wprowadziła. Trzeci pokój wynajmuje para, ale #!$%@? z nimi. Różowypasek dosłownie ideał. Czysta, pachnąca, perfekcyjna pani domu, zawsze ładnie ubrana, włosy zadbane itp. Przez pierwsze dni śniła mi się po nocach. Marzyłem o wspólnej przyszłości z nią bo ze mnie taki troche #tfwnogf. Przez pierwsze dni wszystko było idealnie. Coraz bardziej mi się podobało, Marta (tak miała na imię) rosła w moich oczach. Czasami nawet po wzięciu prysznica szła do kuchni w takich krótkich szortach- no niebo w gębie!