Wpis z mikrobloga

Odradzam gunwiany mBank. Zablokował kartę bez poinformowania o tym posiadacza. Pewnie wychodzą z założenia, że nie ma po co się fatygować i klient sam przyleci z wywieszonym językiem by załatwić sprawę.

Jedyne co udało się wyjaśnić na gunwianej mbankowej infolinii to fakt, że założona blokada została ręcznie i to ponad 24 godziny temu. I tyle, nawet nie raczyli odpowiedzieć na pytanie ile potrwa wyjaśnienie sprawy. Zapewne zaszło podejrzenie fraudu. Jednak nie raczyli w żaden sposób o fakcie poinformować, dowiedziałem się dopiero gdy uzyskałem odmowę autoryzacji transakcji. Dobrze, że nie byłem w podróży oraz miałem inne karty i gotówkę przy sobie.

Tak więc odradzam ten gunwiany bank. Jego usługi są całkowicie niewiarygodne i niestabilne. Obsługę ROR i lokaty już dawno wyniosłem do innego banku, pozostała tylko nieszczęsna kredytówka.

Zresztą mBank słynie z regularnych wpadek i odcinania klientów od środków. Od czasu gdy jestem jego klientem zdarzyło się to afair 3 razy w sposób masowy oraz drugi raz indywidualnie w moim przypadku. Ostatnim razem wyjaśnienie sprawy zajęło 20 dni. Szkoda fatygi i nerwów.

#mbank #banki #mbankcwel
  • 1
@MiKeyCo: #mbankcwel i to do trzeciej potęgi; mnie #!$%@? to, że w mieście w którym aktualnie mieszkam (95000 mieszkańców) te #!$%@? szpetne nie mają wpłatomatu. Powiem więcej. W całej aglomeracji (600 000 mieszkańców) są 3 wpłatomaty umieszczone w odległości 1 km od siebie w centrum jednego miasta. A czwarty i ostatni 30 km dalej.
Tylko jeden z tych trzech wpłatomatów jest całodobowy, a żeby było weselej to na 4 ostatnie próby