Mirki i Mirabelki, przestrzegam Was przed biurem GRECOS!!!
![Mirki i Mirabelki, przestrzegam Was przed biurem GRECOS!!!](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Aa28I7olFUMpNEq58YKf7nIdk0JJrOzL,w300h194.jpg)
Wykupiłem z żoną u nich wakacje w Grecji. Po wylądowaniu na lotnisku okazało się że w hotelu za który zapłaciliśmy nie ma miejsca i zostaniemy przewiezieni w całkiem inny region i do innego hotelu, który nie spełniał warunków umowy. Po opisaniu wszystkiego na funpageu firmy zostałem zablokowany
![yakuza1987](https://wykop.pl/cdn/c3397992/yakuza1987_3XG99WtxOE,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 183
- Odpowiedz
Komentarze (183)
najlepsze
A tak serio, jestem ciekaw jak się Grecos wytłumaczy. Nie może być tak że kupuję jedno a dostaję drugie. To nie jest ani normalne ani poważne.
kibicuje ci, a na przyszlosc: booking.com + ryanair. 4 razy w ten sposob na Krecie bylem z rodzina. 0 klopotow.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Grammar nazi here.
Po pierwsze, fanpage, bo to strona dla FANÓW. (Hint: "fun" to po angielsku "zabawa").
Po drugie - apostrof: fanpage'u (apostrofów używamy przy odmianie wyrazów obcego pochodzenia kończących się na głoskę niemą).
źródło: comment_08ExjYITlrwkrlsucwGgnUekGOqH2dX2.jpg
PobierzSmutkowanie na FB ma tyle mocy, co walka z terroryzmem za pomocą kolorowej kredy na chodniku.
Rozumiem, że chcieliście zacząć delikatnie ale FB i Wykop to uderzenie w PR, a niestety na wiele tępych firm działa tylko widmo sądu.
Więc się nie łam i przejdź do tego 'języka'.
@ilduce999: Ma tyle mocy, że inni zastanowią się dwa razy, zanim wybiorą dane biuro
Po przyjezdzie zloz reklamacje, tylko forma pisemna na adres firmy. Policz swoja 'niedogonosc' na podstawie tabeli frankfurckiej i czekasz 30 dni az sie do tego odniosa. Dalej beda klopoty, to juz tylko sad.
Walcz chlopie, bo to jedyna droga aby takim gamoniom cos udowodnic.
W tym sezonie rowniez zlozylem reklamacje do TUI z powodu mojej wycieczki. Dlugo szukalem hotelu, najbardziej zalezalo mi aby do plazy i infrstruktury hotelowej bylo jak najblizej - w opisie bylo 50m ( i to bez wzmianki jak w niektorych, ze zalezy to od umiejscowienia zakwaterowania ). Po przyjedzie sie okazalo ze nasze pokoje sa dobre 500metrow od infrskturyry ( baseny, pokoje zabaw, restauracja ), pokoj jest na pietrze bez windy ( takie pietrowe budynki ) a do przejscia do basenow trzaba przejsc przez okolo 30-40 schodow lacznie, albo pod nachyleniem z 30stopni.
O niczym nie zostalem poinformowany, a przy dwojce dzieci w wieku 10m-cy i 2 lata i podwojnym wozku takie zzeczy naprawde maja kolosalne
A jeśli nadal sprawa się nie rozwiąże, to biura podróży boją się interwencji konsulatów, natomiast same konsulaty pomagają w takich sprawach. Sam to przećwiczyłem z Rainbow Tours.
TL,DR - Rainbow Tours to jeszcze większe cwaniaki ale i na nich są sposoby
Przed samym hotelem pilotka RT poinformowała że jest overbooking i jedziemy do hotelu o wyższym standardzie ale w innej miejscowości (wioska zamiast turystyczne średniowieczne miasto które zamawiałem. Overbooking dotyczył 4 osób, oświadczyliśmy że nie opuścimy busa i nie wejdziemy do innego hotelu. Po godzinie telefonów i nerwówki pilotka poinformowała ze zostaniemy zakwaterowaniu jednak w pierwotnej miejscowości. Tu popełniliśmy błąd, ponieważ weszliśmy do innego hotelu w tej samej miejscowości, miał tyle samo gwiazdek co hotel z umowy, ale okazało się że w praktyce jest w niższym standardzie. Rezydentka odjechała, telefonicznie poinformowała, że będzie dopiero za 2 dni. Tutaj nas załatwili, nie wiedziałem jeszcze że placówki dyplomatyczne zajmują się takimi rzeczami, więc rzeczywiście spędziliśmy tam 2