Po ponad 2 latach moja gra o pasji taty w końcu została wydana!
Cześć Wykop! Po ponad 2 latach pracy nad grą opartą na zamiłowaniu mojego taty do modelarstwa (tak, tutaj by pasowała pasta "Mój stary jest fanatykiem modeli") udało się ją wypuścić i została całkiem dobrze przyjęta! Wiem, że to nie to samo co prawdziwe modele ale może was zainteresuje.
z- 149
- #
- #
- #
- #
- #
- #
1. Tak, gra ma potencjał na VR tylko niestety tam rynek jest zdecydowanie mniejszy niż rynek gier premium, przez co na start bylibyśmy stratni i byłoby ciężej.
2. Tak, chcielibyśmy otworzyć się na mody przez Steam Workshop, dzięki czemu gracze mogliby dzielić się swoimi modelami oraz wgrywać własne.
1. Pomysł miałem spisany od około 2017 - dokument na kilkanaście stron - w sumie to "historia" kibelkowa ma rację bytu bo właśnie wtedy się wpada na odkrywcze tematy. Zrobiłem research okazało się, że nie ma na rynku PC podobnego projektu a ze względu na to, że znałem się z twórcami (Moonlit) już wcześniej przedstawiłem im mój projekt, który im się bardzo spodobał. Potem znaleźliśmy wspólnie wydawcę :)
2. Trochę
2. Przede wszystkim decyzje o tym, które z elementów modelarstwa przełożyć na grę. Próbowaliśmy tak naprawdę zaimplementować każdy z elementów, tak żeby profesjonaliści krok po kroku mogli robić to co robią w życiu ale okazało się, że część rzeczy (piłowanie elementów) z perspektywy gracza będzie bardzo nieintuicyjna.
3. Unity.
Bardzo dziękuję za miłe słowa! :)