w salonie play robili różne sztuczki z telefonem , sprawdzali u siebie w systemie na moim koncie resetowali ustawienia i nic to nie dało wiec dali mi nową sim karte, zobaczę możę cos pomoże
obsługa klienta przysłala mi oto takie rozwiązanie problemu: ' W celu poprawnego uruchomienia usługi ponownie wystarczy włączyć tryb samolotowy, następnie włączyć Wi-Fi i potem Wi-Fi Calling (przed włączeniem trybu samolotowego obydwie usługi muszą być wyłączone). Po wprowadzeniu powyższych zmian proszę o wyłączenie trybu samolotowego i usługa powinna zacząć działać prawidłowo.'
@qba-laucz: dobre sobie, po zainstalowaniu na 13mini 17.4 wificalling mi padł to przełozylem sim karte to starej 8 z ios 16.7.6 i taki sam komunikat o braku działania jak na 13mini
działa wam wi fi calling w play? bo u mnie nie działa na IP 15 pro
jak chce włączyć wi fi calling to otrzymuje info żeby się skontaktować z play, do ale jeszcze wczoraj wszystko działało