Co to w ogóle jest weekend? Dwa dni i nima xD Obejrzę trochę #f1 coś tam w domu porobie, zakupy i tak do mnie przyjeżdżają bo zamawiam, chwilę z bratem pogadam przez tel, program i potem pyk. Niedziela wieczur ( ͡°͜ʖ͡°)
Ale ja czegoś nie rozumiem to dalej nie wiadomo skąd zatrucie? Nie wystarczy iść w górę rzeki i na styku żywej rzeki z martwą szukać winnych/przyczyny? Rzeka płynie w jedną stronę więc płynie niezanieczyszczona i nagle w jakimś punkcie wszystko jest umarłe. Jeśli stale by monitorowali to pewnie by wyłapali takie miejsce. Ale nawet teraz jeśli już nie spuszczają zanieczyszczeń to można zobaczyć takie miejsce i wytypować.
Ja #!$%@?ę, ten obecny komentator na Eurosporcie to mówi jakby składał literki. Jak można kogoś takiego posadzić przed mikrofonem, słuchać się tego nie da (╯°□°)╯︵┻━┻ #lemans
Jeżeli drażni Was Gac i spółka sprawdźcie, czy możecie zmienić język audio w dekoderze. Angielski komentarz to chyba oficjalny z WEC (teraz Martin Haven) #lemans
Szczerze mówiąc to nie wiem kto jest obecnie w najlepszej sytuacji. Niby Leclerc wczoraj odjeżdżał ale Max popełnił błąd a potem utknął za Russelem bez drsu, gdyby Leclerc nie odpadł a Max nie wyleciał w żwir to mam wrażenie, że Leclerc musiałby się bardzo natrudzić aby wygrać. Ferrari na pojedynczym okrążeniu jest najlepsze ale w wyścigu chyba jednak nie jest tak różowo, patrząc po tym co robił Sainz i z jaką łatwością
Polska jest zbyt mała dla tylu Robertów. Najpierw sukcesy odnosił Robert Mateja, pałeczkę po nim w 2006 roku przejął Robert Kubica by oddać ją w 2011 roku dla Roberta Lewandowskiego. Powrót w 2019 roku nie miał prawa się udać, gdyż Lewandowski był i cały czas jest na szczycie. Albo ktoś zmusi Lewandowskiego do zakończenia kariery albo dalej będziemy bić głową w ścianę #f1 #kubica #lewandowski #skoki
@needmorerace: nienormalne, podkierowca mając pół sekundy szybszy bolid do końca walczy o mistrza eliminując rywala jak na Silverstone. Co robi, ubiera i mówi, wprawia nas w śmiech i politowanie
Stratedzy Red Bulla i Mercedesa: analizują 100 milionów możliwości na sekundę, ryzyko wyliczane z dokładnością do 0,001%, balansowanie na granicy przepisów, oddawanie pozycji w strategicznym miejscu, komunikacja mailowa z race control, stała komunikacja z kierowcą