próbuję skorzystać z tego kodu -15zł, normalnie się aplikuje i cena się zmniejsza ale nie mogę przejść dalej. Próbowałem na dwóch różnych telefonach i z VPN. Ktoś też tak miał? #pysznepl
Wiedzieliście, że #pysznepl od nowego roku zaczęli sobie do każdego zamówienia doliczać "opłatę za usługę" w wysokości 1,29zł i ta kwota nie jest widoczna w podsumowaniu podczas opłacania zamówienia? Dopiero różnica w kwocie w notyfikacji google pay zwróciła moją uwagę. Trzeba wejść w "Zobacz rachunek" i dopiero tam jest ta kwota wylistowana, a suma zwiększona. Drugi screen w komentarzu.
@Mirkoncjusz: @gunsiarz ma rację - pisz reklamację i załącz screeny. Myślę, że oddają od razu, nawet bez odwołania. Byliby głupcami, gdyby zrobili inaczej. Kiedyś #glovo robiło podobnie - inna kwota na podsumowaniu, a inna na zamówieniu i 27 października 2021 r. UOKIK rozpoczął postępowanie przeciwko Glovo. Nie umiem znaleźć jego wyniku, ale nie sądzę, że dla złotówki będą chcieli ryzykować choćby postępowanie wyjaśniające.
Jak #pocztex patrzy na prostopadłościany, które mają 2-3 cm różnicy wysokości? Mam na myśli, jeden bok ma wysokość 25 cm, a drugi 23 (trochę krzywo zgiąłem karton)
@mp3-10: Moje doświadczenie - Pocztex "łyka" wszystko. Radzę uważać natomiast na Fedex. Oni potrafią po dostarczeniu przesyłki doliczyć kilkaset procent za niewłaściwe opakowanie.
@little_muffin: ale zwrocili, czy po prostu zamowienie zmienilo sie na odrzucone i blokada srodkow zostala zwolniona? Bo jak zadziala automat i zwroci srodki to jest OK. Ja pisze o sytuacji, jak coś poszło nie tak, zamówienie widnieje jako dostarczone, a w praktyce nie dotarło. Wtedy odrzucają mam wrażenie każdą reklamację. Ja założyłem spór u wydawcy karty, posiłkując się stanowiskiem restauracji i kasę udało się do tygodnia odzyskać.
niezle, fajne picodi, kupilem w pyszne jedzenie za 50zł i otworzyłem pyszne z linku na picodi oraz od razu aktywowałem CashBack, no i nie dostałem zwrotu, napisałem maila z zawartymi wszystkimi informacjami w załączniku: data, godzina,mail na który zamawiałem, kwota zakupu, numer zamowienia, a jakas rura #!$%@? odpowiada mi na maila, że za malo informacji wyslalem cytuję:
Potrzebujemy więcej szczegółów na temat Twojego zakupu. Proszę o przesłanie następujących informacji:
@GoroncaMamuska69: Raczej bot, bo to standardowa odpowiedź. Raczej nie stać ich na to, żeby ludzie czytali wszystkie maila, bo to kasa wyrzucona w błoto. Widać, że bot nie rozpoznał którejś z wymienionych danych i wysłał odpowiedź standardową.
#flixbus