hej wykopki, jest jakaś apka do #plusx działająca na #ios #ipad obsługująca catch-up? Jak nie to dajcie chociaż znać w czym na #ipados oglądacie #plusxtv
@ETplayer: w tej podstawowej wersji czy płatnej? Właśnie wczoraj testowałem sobie tą podstawową (zresztą jak kilka innych) ale na plusx nie udało mi się znaleźć catch-up. Chyba że muszę jeszcze inne linki posprawdzać (próbowałem linki od perfect playera).
Walentynkowe #rozdajo tylko dla was. Jeśli szukasz małego prezentu dla swojej Mirabelki na święto zakochanych to może być coś dla Ciebie. A może jesteś Mirabelką, która kocha #makijaz ? Każdy znajdzie coś dla siebie.
Warunki: Plusujemy + wybieramy jedną z poniższych paletek Makeup Revolution Chocolate Mini, a następnie wklejamy link również w komentarzach:
Uwaga na zakupy z #planetplus w serwisie Ebay. Kupiłem we wrześniu lampę błyskową, lampa przyszła, używam i nie robiłem żadnych reklamacji i wczoraj zauważyłem, ze mam odrzucony cashback. Po napisaniu wiadomości do PlanetPlus otrzymałem taką odpowiedź:
"Witaj XXXX XXXXXX, Dziękuję za Twoją wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na podstronie sklepu ebay, sklep ten nie waliduje transakcji reklamacyjnych. Pozdrawiam"
@schreder to chyba nie tylko z Ebay jest ten problem. Ja mam odrzucony cashback za odkurzacz kupiony 11.11 na AliExpress. Transakcja w #planetplus naliczyła się automatycznie, odkurzacz dotarł a po 2 miesiącach bach - transakcja odrzucona. Zaraz po tym (22 stycznia) złożyłem reklamację ale na razie cisza. Mniejsze transakcje przechodzą bez problemu. Givingassistant i EPN za kolejne odkurzacze (tym razem z Gearbesta) kupione w grudniu i styczniu już dawno
Mirki potrzebuje pomocy w wyborze. Zastanawiam się nad iLife v5s pro lub v7s pro. Mam głównie panele i płytki jednak w części salonu są 2 dywany z długim włosiem. Z tego co widzę v5 pro posiada większe kółka przez co chyba lepiej radzi sobie z tego typu dywanami ? Czy ktoś z was używał tych odkurzaczy przy dywanach z dłuższym włosiem ?
@n_____S a polecisz coś do podmiany za galaxy s5 z minimum 3/32gb, NFC (must have), dobrą baterią i przyzwoitym aparatem (podobnie albo lepiej niż w s5)? Budżet powiedzmy w granicach 1kpln.
@sajmoon jak przes rejestrowana to próbuj dzwonić na pocztę (infolinia). Mi kiedyś podobnie, cofnęli ale po tel znowu wróciła do mojego UP skąd sam odebrałem. Było nieczytelne imię i nazwisko, reszta adresu była ok ale dla Poczty to było zbyt mało na "pełne dane" i nie próbowali nawet doręczyć.
Zauważyłem że chińskie sklepy działają w ten sam sposób. Najpierw hur dur pojawienie się z wielkim hukiem, ciągle rozdawanie kuponów, różne ciekawe kombinacje by kupującym było lepiej (czytaj ubezpieczenie od VAT w IBG czy pioryty Line GB) a później kiepskie promocje, brak kuponów, kombinowanie w c--j z przesyłką i kasę
Sprawdzałem "organoleptycznie" temp ogniw i ładowarki (znaczy macałem co jakiś czas) i cieplejsza była ładowarka, ogniwa chłodniejsze. Niestety nie miałem jak zmierzyć temp. Ale ani jedno ani drugie nie było jakoś specjalnie gorące.
@Acrivec ja swoje Samsungi też sprawdziłem (tylko na 700mA i po 2 sztuki) i moją wyniki od 2810 do 2944. Sony dojdą na dniach to też sprawdzę i dam znać.
@Acrivec nie chce mi się na razie od nowa puszczać. Nie, nie chłodzę. Nie robią się jakieś bardzo ciepłe. A przynajmniej nie zauważyłem (ale też nie czatowałem przy nich całą noc). Może to od ładowarki Ci się nagrzewają?
@Acrivec no oki, może przespałem moment jak były cieplejsze. Jak sprawdzałem to ładowarka była ciepła. Znacznie cieplejsza niż ogniwa. Stąd moje przypuszczenia.
Zdarzyło się komuś, żeby Gearbest nie odpisywał na zgłoszony Ticket? Przesyłka nie przychodzi do mnie od 85 dni. Na główny ticket odpowiedzili, że mam czekać do Jan 05, 2018. Jest już 1.02. Napisałem z trzy wiadomości, że deadline już minąl. I chujki nic nie odpisują. Po prostu się na mnie w------i. Od 05.01 jest cisza.
W odpowiedzi na ticket podali jakiś fejkowy numer listu przewozowego: RS949049247EE A w zamówieniach, przy tej wysyłce mam: 959658951109 (SF eParcel) - Tracking działa tylko na 17track. https://t.17track.net/pl#nums=959658951109
@audiokoks mi się jeszcze nie zdarzyło żebym GB musiał PayPalem nawet straszyć, sami po ludzku odpowiadali. Raz przyszedł mi uszkodzony zegarek - filmik i refund. Dwa razy nie doszły mi paczki - raz refund a drugi (obecnie) to resenda mi zrobili na Nitecore Tube przez DPD ( ͡º͜ʖ͡º) Ale w razie czego i tak zawsze płacę PayPalem.
ktora przesylka lepsza? Netherlands Registered 15 - 28 business days$2.52 Sweden Registered 15 - 28 business days$2.84 Belgium Registered(Please provide your address&city with English characters) 18 - 28 business days$1.6 #gearbest
@Bij00u ostatnie 4 przesyłki (zakupy pomiędzy 4 a 11 stycznia) brałem BR i wszystkie tak poszły (w tym 2 lampy xiaomi, jedna Z a druga BEZ aku). Doszły już 3, a jedna (ostatnia, z 11.01) w dniu 19.01 utknęła w trackingu na "Departure to country of destination".
Miraski sklep Gearbest.com organizuje #rozdajo, gdzie możecie otrzymać za darmo najnowszy telefon OUKITEL K10!
O premierze tego telefonu pisaliśmy już wcześniej w tym wpisie. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o tym produkcie, to tam znajdziecie więcej szczegółów o samym telefonie, a tymczasem szybkie zasady
Witam Mireczki. Mam problem z Gearbest. Kupiłem od nich odkurzacz iLife V7 z magazynu UK. Odkurzacz przyszedł, ale nie działa, jest z nim jakiś problem, być może z baterią. Zgłosiłem ticket w GearBest i mam 2 oferty: 1) zachowuję towar, oddają 15 USD i radź sobie sam (a nie mam pewności co nie działa) 2) odsyłam towar i wyślą nowy. Ale każą wysłać do Chin, mimo że zamawiałem z magazynu UK. Wg cennika PocztyPolskiej wysyłka EMS to ponad 300zł (prawie tyle co odkurzacz). Czy można coś ugrać? Pytanie - czy mogę w takiej sytuacji zgłosić spór na PayPalu?