@Mlody_GPW: Nie zaglądaj komuś do portfela :) Różnica polega na tym że za dwa lata nikt nie będzie o niej pamiętać i wróci na kase do maka, a ja mając kilka źródeł stałego dochodu będę żyć o kilka pozimów wyżej od niej do końca życia :)
Po pierwsze, samo opakowanie nie nawiązuje w żaden sposób do ekipy, jakieś słoneczka, buźki i kwiatki ni #!$%@? nie kojarzą się z ekipą, jedyne co na nim jest to logo ekipy.
Po drugie dlaczego by nie zrobić lodów które nawiązują do każdej z postaci i na opakowaniu umieścić twarz danego ekipowicza i jego smaku? Wyobraźcie sobie przykładowo 4 smaki, różowy balonowy byłby lód Wersow,
@Mieszkopol: te lody w produkcji miały być jak najtańsze żeby zyski z nich były jak największe. Jak widać nie trzeba kombinować i tworzyć kosztów skoro wystarczy dodać ich logo do produktu i zainteresowanie wśród kidsów wzrasta o 1000%. Woda z barwnikiem na patyku - rzeczywiście receptura nad którą trzeba pracować miesiącami.
@mariokario124: wszystkiego sie boi, wszystkiego sie brzydzi, nic jej nigdy nie pasuje, na wszystkich "testach" ona zawsze ma najwięcej do powiedzenia mimo że jej zdanie jest najmniej obiektywne. Tylko ciągle "łeeeeee bleeee fuuuuu", ciekawe czy codziennie rano reaguje tak samo patrząc w lustro. ( ͡°͜ʖ͡°)
Mrożon z tym sianem mógłby mieć każdą a ma to płaskie drętwe coś, to musi być miłość albo do niej albo do pieniędzy które robią jako para. W 2019 była dobra dupeczka ale teraz to porażka.