Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.
Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.
Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.