Witam, po zakupie w sklepie internetowym moje konto zostało na PayPalu zostało tymczasowo zablokowane i zostałem poproszony o weryfikację swoich danych (wysłanie dowodu lub prawo jazdy). Po wysłaniu zdjęcia prawo jazdy otrzymałem maila, że moje konto zostało odblokowane oraz został przywrócony do niego dostęp. (zdjęcie). Lecz po zalogowaniu na swoje konto pisze, że nie mogę już korzystać z systemu PayPal. (zdjęcie 2) Gdy piszę do działu obsługi klienta to po 2 minutach
@Nyshix: Zadzwoń jutro na polską infolinię.
@MichaelT128: Gdy dzwonię na infolinię dostaje informację, że nie ma takiego numeru (801 38 66 86)
"Przepraszamy twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu"
"Przepraszamy ale połączenie z tym numerem jest obecnie zablokowane"
lub po prostu po jednym sygnale rozłącza się numer. Dzwonię na (801 38 66 86)
Ktoś ma jakiś pomysł ?
#paypal #telefon