Witam wszystkich mam problem z bankiem Santander
W dniu 12.02. 2024 dokonywałem wpłaty w bankomacie wewnątrz oddziału banku.
Pieniądze które zostały umieszone w bankomacie /5000 nie zostały zaksięgowane na koncie a dokładnie
Kwota 3600 "znikła" bankomat wydał 1400 zł w banknotach po 100 zł , reszta kwoty wpłacana była w nominałach 50zł kwota nie został zaksięgowana 3600.
Mój bład polegał na tym iż omyłkowo umieściłem więcej banknotów niż 50 szt.
Reklamacja została
W dniu 12.02. 2024 dokonywałem wpłaty w bankomacie wewnątrz oddziału banku.
Pieniądze które zostały umieszone w bankomacie /5000 nie zostały zaksięgowane na koncie a dokładnie
Kwota 3600 "znikła" bankomat wydał 1400 zł w banknotach po 100 zł , reszta kwoty wpłacana była w nominałach 50zł kwota nie został zaksięgowana 3600.
Mój bład polegał na tym iż omyłkowo umieściłem więcej banknotów niż 50 szt.
Reklamacja została
Pierwsze 2 wpłaty po 4k łyknął gładko, przy trzeciej wyskoczył komunikat, że jest pełny, wyjechała tylko karta i dziękujemy za skorzystanie z usług. Nie mamy Pana pieniędzy i co nam Pan zrobi?
Złożyłem telefonicznie reklamację i czekałem. Jedyny kontakt z banku był we wtorek rano od konsultantki z propozycją kredytu, bo widziałam, że przeglądał Pan wczoraj ofertę
Czy twoja reklamacja została rozwiązana jeśli tak to po jakim czasie ?
"Nie mamy twojego płaszcza i co Pan nam zrobi"