Ma ktoś może jakiś kontakt telefoniczny do FreeNow, który odpowiada w weekendy? Od godziny próbuje zakończyć przejazd hulajnogą w Krakowie i cały czas w aplikacji wyskakują mi różne błędy
@KogaBonito: nikt nie odpowie na Twoje zgłoszenie. Ja półtora tygodnia temu miałem błąd przy uruchamianiu hulajnogi i zrezygnowałem, a po 3 godzinach się zorientowałem, że kurs leci i nabiło mi 120 zl rachunku. Od razu na maila przyszła faktura, ale na zgłoszenia nikt nie odpowiada. Telefonicznie zostaniesz poinformowany przez automat, że sprawy klienckie mozna zgłaszać tylko na maila albo w aplikacji. #!$%@? warta firma. Widzę, że takie praktyki to u nich
@KogaBonito: pisałem kilkukrotnie na maila, ostatnio nawet na Facebooka i instagram i wyjebka totalna. #!$%@?łem się i dodałem komentarz pod ich ostatnim postem na fb i tez póki co żadnej reakcji. Gównofirma ruchająca swoich klientów. Nigdy więcej nie skorzystam i będę namiętnie odradzał wszystkim
Od godziny próbuje zakończyć przejazd hulajnogą w Krakowie i cały czas w aplikacji wyskakują mi różne błędy