#motoryzacja
Mirki jak to jest z autami z USA? Chce kupic audice z 2016 z niskim przebiegiem, ale jest z USA a aktualnie nikt nie wystawia tego auta z pierwszą rejestracją auta w polszy
Mirki jak to jest z autami z USA? Chce kupic audice z 2016 z niskim przebiegiem, ale jest z USA a aktualnie nikt nie wystawia tego auta z pierwszą rejestracją auta w polszy
#motoryzacja
Na ogół problemy z tulejami pojawiają się przy samochodach z podniesiona mocą, w okolicach ponad 290 KM. Albo inaczej, masz ponad 290 KM możesz być pewny że pęknie, a zdąża się to i w serii, zarówno w Focusach, Mondeo, S-Max, czy Volvach, głównie w S60R/V70R, ale i w S40/V50 czy C30. Można to ominąć poprzez zamknięcie
Za odmę kilka lat temu płaciłem okolice 1000 zł.
Pęknięta tuleja, to grubsza zabawa i zależy jak za to się zabierzesz. Jak masz ok, i chcesz zapobiegać, to zrzucasz głowice, kupujesz wkładki np PumaSport one są tanie, pewnie z 30 funtów. Ale dochodzi wtedy kompletny rozrząd, planowanie głowicy, niektórzy twierdzą że i
@Michud111: jeżeli chociażby Heko, nazywasz tunerem z szopy, to może i masz rację.
Zrobiłem tym samochodem 45 tys km, Volvo S60 2,4 T5 też miałem, znam dwóch właścicieli S60R, z tym problemem. Znam przypadek seryjnego S-Maxa, w którym pękła tuleja.
Tak te silniki wytrzymują grubo ponad