Laptop kupiony w marcu 2015. Więc żadna niezgodność towaru z umową jak niektórzy sugerowali a reklamacja z tytułu rękojmi (zmiana przepisów w grudniu 2014 roku). Możesz żądać wymiany na nowy model lub naprawy. Rękojmia nie ma nic wspólnego z gwarancją która może być kreowana w sposób dowolny przez producenta. Reklamacje z tytułu rękojmi składasz bezpośrednio do sprzedawcy. Wada została wykryta przed upływem roku od zakupu, istnieje więc domniemanie prawne że
Problem z serwisem Asus. Proszę o Wykop Efekt
Witam, zwracam się do Was z olbrzymią prośbą. Stan faktyczny wygląda następująco. w marcu br. zakupiłem laptopa Asus UX303LN.Po okolo 5 miesiącach pojawił się problem z jednym z zawiasów. (zdjęcie poniżej) Udałem się salonu, w którym zgłosiłem usterkę. Zarówno dla mnie, jak i pracownika...
z- 288
- #
- #
- #