Jak to jest że uznajecie reklamację, ale naliczacie wtedy 1%? Skoro uznajecie, to czemu nie naliczacie takiej kwoty jak się należy, czyli co najmniej 2-5% jak w przypadku innych zamówień? Wygląda na to że jeśli zamówienie jest na dużą kwotę to schemat wygląda tak:
1. Transakcji nie nalicza
2. Trzeba złożyć reklamację
3. Z trudem i z wielkim ociąganiem uznajecie reklamację, ale dajecie 1%.
Zachowujecie się jak szmaciarze.
#goodie
1. Transakcji nie nalicza
2. Trzeba złożyć reklamację
3. Z trudem i z wielkim ociąganiem uznajecie reklamację, ale dajecie 1%.
Zachowujecie się jak szmaciarze.
#goodie
Hej da się coś z tym zrobić? Kupiłem na stronie semilac.pl zestaw dla żony. Niestety zakup nie wszedł do oczekujących i musiałem ręcznie dodać transakcje. Oczywiście po pół roku od zakupu został odrzucony, a na moje zapytanie w mailu otrzymałem info, że zakup przypisany do innej strony. Jakiej strony jak zawsze robię identycznie - przeglądarka Chrome tylko do zakupów przez goodi i na kompie, na którym robię tylko zakupy
Ponieważ transakcja nie zaczytała się automatycznie, Sklep zweryfikował z jakiego źródła pochodził zakup, oraz czy zostały spełnione wszystkie warunki zakupu zgodnie z zasadami naliczenia cashback. Po weryfikacji Sklep przypisał zakupy do innego źródła, nie do goodie.
W związku z tym nie możemy za nie wypłacić cashback.