"– Porobiliśmy fotki i zaraz wyślemy je znajomym. W życiu nie widzieliśmy takiej reklamy. Jest rewelacyjna. Bardzo pasuje na czas wakacji – mówili wczasowicze z Bytomia. "
Nikt normalny nie reagował by tak na głupi slogan. Jak dla mnie to ten artykuł jest reklamą
Spece od reklamy są zniesmaczeni, ponieważ właściciel lodziarni nie przyszedł do nich i nie zakupił baneru z wizerunkiem rożka lodowego. Przecież oni studiowali 4 lata i nie wpadli by na tak chwytliwe hasło.
"Powoduje, że ten reklamowy chwyt na dłuższą metę nie gwarantuje sukcesu – mówi nasz ekspert."
No nie panie ekspercie, ponieważ we wrześniu sezon na lody i turystyczny się skończy więc sukcesu nie będzie.
Ci eksperci powinni się jakimś badaniom psychiatrycznym poddać, bo skoro wszędzie widzą podteksty seksualne to coś z nimi nie tak. Mogą być potencjalnymi gwałcicielami, a jak to mówią: lepiej zapobiegać niż leczyć.
Co za kraj, spróbuj się wyróżnić z tłumu to cię zdepczą...
– Forma "SE” zamiast sobie razi. Powoduje, że ten reklamowy chwyt na dłuższą metę nie gwarantuje sukcesu – mówi nasz ekspert.
A mnie nie razi bo jestem z wielkopolski i tu normalnie mówi się se zamiast sobie. W wielu innych regionach Polski ta forma tez jest popularna. Widać ekspert od reklamy z d--y wzięty bo reklama jest odbierana pozytywnie i zapamiętana co jest celem reklamy. A formy językowe w reklamie sprawiają że
@Deszcz_kotletow: Jest coś jeszcze lepszego. Pobierowo = Wybrzeże Rewalskie = od dawna znany bastion turystyczny Wielkopolski. Czyli Pan "ekspert" jak zwykle w dupie był i g---o widział.
Komentarze (98)
najlepsze
No śmieszne jak cholera, nie ma co...
całe nasz kraj to sami eksperci - od pieprzenia a nie roboty
eksperci polityki kolei drog itd
a
"– Porobiliśmy fotki i zaraz wyślemy je znajomym. W życiu nie widzieliśmy takiej reklamy. Jest rewelacyjna. Bardzo pasuje na czas wakacji – mówili wczasowicze z Bytomia. "
Nikt normalny nie reagował by tak na głupi slogan. Jak dla mnie to ten artykuł jest reklamą
"Powoduje, że ten reklamowy chwyt na dłuższą metę nie gwarantuje sukcesu – mówi nasz ekspert."
No nie panie ekspercie, ponieważ we wrześniu sezon na lody i turystyczny się skończy więc sukcesu nie będzie.
Jakiś poj##%ny?
Komentarz usunięty przez moderatora
sferę życia, która w ogólnym założeniu powinna
być piękna – uważa Zbigniew Skarul, szef agencji
reklamowej"
Biegli? Na widok napisu? Ehh, jakieś takie oderwane od realności to pisanie. Czy to artykuł sponsorowany?
Co za kraj, spróbuj się wyróżnić z tłumu to cię zdepczą...
Nie wiem co gorsze, purytańskie obruszanie się o s--s, czy purytańskie udawanie, że seksu nie ma? :)
A mnie nie razi bo jestem z wielkopolski i tu normalnie mówi się se zamiast sobie. W wielu innych regionach Polski ta forma tez jest popularna. Widać ekspert od reklamy z d--y wzięty bo reklama jest odbierana pozytywnie i zapamiętana co jest celem reklamy. A formy językowe w reklamie sprawiają że
Komentarz usunięty przez moderatora