Microsoft chce, aby studia nie tworzyły kształtnych kobiet ani skąpych ubrań
Inkluzywność to dla Microsoftu ważna część. Tak ważna, że wydał zalecenia dla twórców gier, mające na celu naprawić negatywne stereotypy dotyczące płci. Negatywny stereotyp wobec kobiet to walka z seksualizacją ich ciała i siły, a dla mężczyzn ma... możliwość wyrażania smutku.
BartekNieszpora z- #
- #
- #
- #
- 144
- Odpowiedz
Komentarze (144)
najlepsze
Tak na marginesie w grach TPP
Popieram, całą trylogię Mass Effect przeszedłem kobiecą Shepard. W Skyrim podobnie, nie wspominając o kultowym Bloodrayne z fizyką skaczących cycków.
@biceps35: Takie postaci tam to norma odkąd w zasadzie istnieją japońskie gry akcji.
Morderstwa bezbronnych, podżynanie gardeł - dobrze
Moralność współczesnego społeczeństwa w pigułce. Nie ma problemu by pokazać dziecku jak Hulk zabija przeciwnika wgniatając go w ziemie albo tworzyć kolejne animacje w call of duty z dobijania przeciwników, ale pokazać kawałek cycka to najgorsze zgorszenie xD
@Tratak: Nie zgodze się bo tego nie ograniczysz w większości przypadków. Przyzwyczajani jesteśmy do "wyeliminowania" przeciwnika, nie umierania, a według mnie powinno to iść w parze. Później krążą po necie filmiki
*no dobra nie każdy lubi laski z dupą 2x wiekszą niż talia i cycami jak donice :D