Najlepszy fragment to "Właśnie dlatego nie przerwaliśmy sprzedaży na żądanie pana Budnego. Chcieliśmy być fair wobec użytkowników - mówi Artur Bednarz, PR menedżer Groupona.". Chciał chyba powiedzieć, że teraz mają ponad tysiąc rozzłoszczonych klientów - gdzie tu logika i sens, bo widać, że tylko liczby się liczą.
@kkrystek: dokładnie, przecież zwykły user i tak nie wie jaki jest maksymalny limit. Wiec w każdej chwili można było to bez problemu zablokować. No ale po co 1600 * 19zł ~ 30 000zł dla groupna
@M4lpa: w momencie kiedy on zgłaszał, to było tylko/aż 700 kupionych ofert, więc gdyby od razu zablokowali na jego prośbę, to kolejnych 900 osób nie miało by okazji zapłacić ;)
Nigdy w zyciu nie powiedzialem zlego slowa na Facebooka czy Google, choc to takie modne, natomiast od Groupona trzymam sie jak najdalej. Dosc wspomniec, ze znajomy tam pracuje i regularnie kaze olewac ich promocje, bo wszystkie sa naciagane jak skora na twarzy Madonny
@Murinio: czemu od razu wszystkie? Dla przykładu dość regularnie poluję na grouponach i spółce właśnie na na usługi fryzjerskie, bo jeśli mogę zapłacić ok 25-30 zł za strzyżenie zamiast 50-60 (taka jest średnia cen w Łodzi) to czemu nie? Przy okazji zwiedzam różne salony fryzjerskie i szukam 'tego jedynego', który będzie w końcu potrafił ujarzmić moje włosy ;)
Są promocje i są 'promocje', trzeba zadać sobie tylko trochę trudu aby odróżnić
Biedny Pan Budny, ma zagwarantowany rok harówki praktycznie za darmo, bo z groupna to mu zostanie tyle co na pokrycie kosztów wody, prądu, kosmetyków etc. Z drugiej strony biedne klientki, w tym ja ;) Gdybym wiedziała jakie cyrki będą z jego realizacją to na pewno bym się na niego nie pokusiła...
@yaotzin: Tja, jeszcze jakoś dzień po zakończeniu oferty udało mi się dodzwonić do Pana Budnego, kazał oddzwonić wieczorkiem bo nie miał przy sobie kalendarza żeby mnie zapisać. Wieczorem była już tylko sekretarka informująca o kilkugodzinnym okienku kiedy można się umawiąć :/ Od tej pory nawet nie próbowałam się dobijać, szkoda moich nerwów. Liczę, że może w listopadzie się trochę zluźni ;) Staram być wyrozumiała - facet chciał dobrze, nie jego wina,
Przyznam szczerze, że fryzjer o którym jest ten wykop, to chyba jakiś ignorant ekonomiczony. Zakładając, że przyjdzie do niego ok 1600 klientek - na pewno dla 90% będzie to wizyta pierwszy raz u niego w salonie, to przecież idealna szansa by się dla każdej z klientek zaprezentować i zrobić z niej stałego klienta. Teraz wyjdzie na 0, ma dostęp do bardzo dużej ilości osób, potencjalnych nowych klientek. A co on zrobił? Spanikował
@bahanadala: on dopiero zaczal ten interes na nowo, a ty mu mowisz 'postaw automat, zatrudnij sekretarke, fryzjerow,', za co ma to wszysyko zrobic jak na klientkach z Gropona nie zarabia ?
"mogę przyjąć Pania poza godzinami pracy, ale to będzie dodatkowo kosztować," - cos mi sie zdaje ze nie jest to zgodne z umowa podpisana z Grouponem.
Jeżeli Pani się śpieszy to mogę przyjąć Pania poza godzinami pracy, ale to będzie dodatkowo kosztować, albo może Pani przyjść do mojego salonu i wykorzystać kupon u innego fryzjera (zatrudnić osobę do pomocy).
Tego akurat nie mógł zrobić, bo by się podniósł rejwach, że oszust i Targowica - miał strzyc osobiście za 29 pln, a próbuje wyłudzić kasę po godzinach!!!1one (na wszelki wypadek przypominam - żyjemy w Polsce, tu każdy
@FarrokhBulsara: Agora ma taką odwiedzalność u siebie na gazeta.pl, że bez problemu zdobędzie klientów. Tą samą sytuację widziałem w jednym z portali prowadzonym przez media regionalne
Jeżeli Budny poświęci każdej klientce z Groupona godzinę czasu, to pracując od 10 do 22, od poniedziałku do piątku obsłuży dziennie 10 klientek. Miesiąc w roku ma średnio 21 dni pracujących, więc w ciągu miesiąca przyjmie 210 osób i zarobi 2100zł. Z tych 2100zł będzie musiał opłacić wynajem lokalu oraz koszt narzędzi, kosmetyków. Obsłużenie wszystkich 1600 klientek z Groupona zajmie mu prawie 8 miesięcy ciągłej pracy. W najlepszym wypadku wyjdzie na zero
@de_stroyer: Dokładnie. Chyba byłoby lepiej zamknąć firmę i otworzyć nową jeśli gość ma praktycznie za darmo pracować kilka miesięcy po 10 h dziennie. Przecież on po miesiącu pracy za 2100 PLN będzie z 5-10K w plecy.
Ja bym odmówił obsługi klientów z groupona w ogóle, bo takie interesy zakrawające na oszustwo to nie dla mnie. Po 1 nie zablokowano sprzedaży, po 2 sprzedawca twierdził, że nie sprzeda się więcej niż 300
Komentarze (114)
najlepsze
Raczej umowy dobrze nie przeczytał.
Są promocje i są 'promocje', trzeba zadać sobie tylko trochę trudu aby odróżnić
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
"mogę przyjąć Pania poza godzinami pracy, ale to będzie dodatkowo kosztować," - cos mi sie zdaje ze nie jest to zgodne z umowa podpisana z Grouponem.
Jeżeli Pani się śpieszy to mogę przyjąć Pania poza godzinami pracy, ale to będzie dodatkowo kosztować, albo może Pani przyjść do mojego salonu i wykorzystać kupon u innego fryzjera (zatrudnić osobę do pomocy).
Tego akurat nie mógł zrobić, bo by się podniósł rejwach, że oszust i Targowica - miał strzyc osobiście za 29 pln, a próbuje wyłudzić kasę po godzinach!!!1one (na wszelki wypadek przypominam - żyjemy w Polsce, tu każdy
Ja bym odmówił obsługi klientów z groupona w ogóle, bo takie interesy zakrawające na oszustwo to nie dla mnie. Po 1 nie zablokowano sprzedaży, po 2 sprzedawca twierdził, że nie sprzeda się więcej niż 300