Siema mirasy, w ostatnim czasie pracowałem (solo) sobie po godzinach nad dość prostą grą VR w UE5 i właśnie ją wydałem.(#rozdajo)
Rozgrywka jest bardzo prosta: Hybrydowo generowana mapa (ustalone rodzaje klocków, ale wzory randomowe), którą trzeba zniszczyć w jak najkrótszym czasie - czyli zwykły arcade. Mapę czyścimy przy pomocy petard i rakiet. Dostępne jest kilka rodzajów fakerwerków, z których każdy działa nieco inaczej. W pisaniu gry stawiałem na fun i skupiałem się na tym, żeby zniszczenie klocka było jak najbardziej "czuć". Do dyspozycji mamy 30 leveli.
Gra jest dostępna na App Lab (Oculus Quest / Quest 2), oraz Steam (wszystkie gogle kompatybilne ze SteamVR). Za kilka dni będzie dostępna też na Oculus Store.
Linki do gry:
Steam: https://store.steampowered.com/app/2237270/FireKrackers/
Oculus Quest: https://www.oculus.com/experiences/quest/6429460213775571/
Oczywiście zgodnie z wykopowymi zasadami robię #rozdajo
Piszcie PW jeżeli chcecie otrzymać kod do gry na Steam lub App Lab (sprecyzujcie która platforma) - - - rozdam 10 kluczy Steam i 10 na Questa - - - kto pierwszy ten lepszy :P
PS. Liczę na jakąś recenzję ofc :)
Piona!
Komentarze (38)
najlepsze
@eSUBA94: to tu jest podobnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) według mnie przynajmniej opis powinien być po polsku, szczególnie że w angielskim są popełnione błędy, jak np. You/Your pisane wielką literą w środku zdań
Np, kursora nie widać :(
Poza tym, za darmo to i ocet słodki.
W takim razie czekam na wersję "flat".
Po prostu myślałem ze jest za darmo to wtedy bym wziął tylko żeby obejrzeć.
Szkoda.
Niestety granie samemu w tego typu gry nudzi się po kilku rundach.
@nemo007: Właśnie mu dałem. Zasugerowałem mu co może zrobić żebym gra była bardziej atrakcyjna i którą bym kupił. A znalezisko wykopałem.
Nie kupię gry w którą zagram 2x. Mam takich już kilka w bibliotece.
I jak ten ue5 się sprawdza na mobilkach quest? Dużo problemów by to działało znośnie czy raczej za dużo dłubać nie trzeba było?
Są plany na port pico?
W sumie to bym w życiu nie wpadł na taką grę i to jeszcze tylko w vr, choć mechanika "obsługi" fajerwerków, taka realistyczna to raczej jest niemożliwa bez właśnie vr.