Polacy nie chcą kupować przez media społecznościowe. Odrzucają także metaverse
Niechęć do kupowania przez media społecznościowe wyraziło 61 proc. Polaków - wynika z raportu "Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Nieprzekonanych do tej formy zakupów jest 54 proc. 18-29 latków - dodano.
P.....D z- #
- #
- #
- #
- 14
Komentarze (14)
najlepsze
Acha czyli chodzi o metawerse i kupowanie nikomu niepotrzebnych wirtualnych przedmiotów. Do tego uzależnienie od ekranów.
I przede wszystkim mają (mniej lub bardziej udaną) opcję porównywania ofert od różnych oferentów, czego na Facebooku nie uświadczymy.
Media społecznościowe są od wklejania selfie i zdjęć "bombelków", a nie od robienia zakupów, czy - nie daj pambu - obsługi klienta.
1. Allegro, od razu sprawdzam czy gościu ma status super sprzedawcy, czytam też opinię, sprawdzam czy sprzęt nie idzie dropshipingiem z Chin (dostawa ma być w 2 dni, resztę odrzucam)
2. Sklepy stacjonarne, sprawdzam REGON, później czy obsługuje karty i paczkomaty
Płacę tylko kartami żeby móc zrobić chargeback w razie czego
Nie wyobrażam sobie kupowania na Facebooku czy w innym TikToku, a Metaverse to żart :)
Ccc- cena czyni cuda
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Zakup to tylko na zywo.