No i takie zbieranie grzybów to ja rozumiem, bez ciuchów #!$%@? pajęczynami, bez gównianego, tępego podbieraka i bez #!$%@? wujka co nazbiera cztery wiaderka a potem połowa to robaczywe i trujące.
Mały komentarz: Wiatr jest na demie jednostajny, a w przyrodzie tak nie ma, to są zrywy o różnym natężeniu, które powodują, że źdźbła trawy wracają w swoim tępie - efekt jakby co rusz jakiś wielkolud się wzdymał i dmuchał w źdźbła. Chodzenie też po lesie to nie pływanie, a bardziej jak jazda na wielbłądzie lub chód kaczki -
Oesu znowu UE xD Silnik do symulatorów chodzenia, benchmarków i techdemo, nic więcej- bo zrobienie jakiejkolwiek interakcji ze światem to już 30000MD zespołu programistów, a i tak działa to średnio. Ujęcia wody w tym jeziorku łaskawie pominę by nie kopać leżącego xD
To tylko jeszcze wyższy poziom realizmu. Duże osiągnięcie (zwłaszcza przy renderingu w czasie rzeczywistym) ale ktoś dawno w lesie nie był i nie widział jak wygląda natura. Ciekawe czy kiedykolwiek będzie tak realistycznie, że będzie można się pomylić i przy tym nie zeżre całej elektrowni prądu ;)
Komentarze (206)
najlepsze
Być może też czas na nowego Crysisa.
Mały komentarz: Wiatr jest na demie jednostajny, a w przyrodzie tak nie ma, to są zrywy o różnym natężeniu, które powodują, że źdźbła trawy wracają w swoim tępie - efekt jakby co rusz jakiś wielkolud się wzdymał i dmuchał w źdźbła. Chodzenie też po lesie to nie pływanie, a bardziej jak jazda na wielbłądzie lub chód kaczki -
Oprócz tego, prawie jak Crysis z 2007 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Silnik do symulatorów chodzenia, benchmarków i techdemo, nic więcej- bo zrobienie jakiejkolwiek interakcji ze światem to już 30000MD zespołu programistów, a i tak działa to średnio. Ujęcia wody w tym jeziorku łaskawie pominę by nie kopać leżącego xD
Dokładnie