Załamanie inwestycji kolejowych
Brak środków unijnych z Krajowego Planu Odbudowy staje się powoli dramatem firm budowlanych pracujących dla kolei. (...) Ponad rok temu planowano kilkaset przetargów o łącznej wartości 17 mld zł. Ostatecznie skończyło się w zeszłym roku na przetargach na kwotę niewiele ponad 3 mld zł.
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- 139
Komentarze (139)
najlepsze
No i biurokracja sprawia, że coraz częściej to nie brak pieniędzy jest problemem, tylko jakieś durne przepisy, brak jakiegoś świstka, albo dwa czy trzy urzędy ze sobą się komunikują miesiącami w sprawie, którą można by rozwiązać w 5
Dodatkowo widzę że niektóre pociągi tym tunelem jeżdżą puste, bo mało popularne kierunki maja. Można by to po prostu lepiej zorganizować zamiast robić kolejny remont.
A najlepsze jest to że mogli te wszystkie remonty zrobić w pandemii i nikomu by to nie przeszkadzało...