już parę lat nie zamawiam przez te śmieszne portale, czasem jak jakiś kod wpadnie to na pyszne.pl, tak to tylko bezpośrednio do stałych restauracji dzwonię
@SheriffOfficeWykopaliskoDepartament: tez polecam. Wbrew pozorom jak czlowiek czesto dzwoni i zamawia to pamietaja i costam zawsze ekstra dostane. Przez apki to mi sie nigdy nie zdarzylo. Do tego u mnie bezposrednio jest jednak taniej.
Dlatego też sporo knajp idzie po rozum do głowy oferując niższe ceny zamiawiane przez ich stronę bezpośrednio
@xyz372: Jeszcze na taką nie trafiłem. Najlepsze co trafiłem ostatnio to "-15% przy zamawianiu przez naszą stronę", tylko że z kanjpy która na bolcie niemal non stop ma -15 albo -10% i tańszą dostawę. W innej z kolei promki przez stronę są często, ale na duże ilości jedzenia, przy zamówieniu dla jednej osoby wciąż
@xyz372: Nie muszę wierzyć bo widzę. Takie samego burgera dowożą mi taniej przez bolta niż przez stronę. Nie wątpię że są knajpy w których jest odwrotnie, ale te z których najczęściej zamawiam do nich nie należą i niespecjalnie mi się szukać innych tylko po to żeby tak było.
@ray1902: w sumie zapomniałem o jednym. Chciałem to załatwić, ale nie dało się zgłosić. Po wybraniu produktu z którym było coś nie tak nie dało się przejść dalej. W komentarzach apki ludzie narzekali na to samo. Także po części wina glovo, że ostatecznie na tym straciłem, bo już olałem pisanie maila osobiście, pewni by zignorowali i tak.
Komentarze (154)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@xyz372: Jeszcze na taką nie trafiłem. Najlepsze co trafiłem ostatnio to "-15% przy zamawianiu przez naszą stronę", tylko że z kanjpy która na bolcie niemal non stop ma -15 albo -10% i tańszą dostawę.
W innej z kolei promki przez stronę są często, ale na duże ilości jedzenia, przy zamówieniu dla jednej osoby wciąż
@xyz372: Nie muszę wierzyć bo widzę. Takie samego burgera dowożą mi taniej przez bolta niż przez stronę. Nie wątpię że są knajpy w których jest odwrotnie, ale te z których najczęściej zamawiam do nich nie należą i niespecjalnie mi się szukać innych tylko po to żeby tak było.
@ray1902: w sumie zapomniałem o jednym. Chciałem to załatwić, ale nie dało się zgłosić. Po wybraniu produktu z którym było coś nie tak nie dało się przejść dalej. W komentarzach apki ludzie narzekali na to samo. Także po części wina glovo, że ostatecznie na tym straciłem, bo już olałem pisanie maila osobiście, pewni by zignorowali i tak.
Ogólnie z biedronką wiem jak to wygląda,