Reklamy których nie zobaczysz na Facebooku
Twórcy komunikatora Signal wykupili serię reklam na Facebooku aby pokazać użytkownikom, co kryje się za "darmowymi" serwisami społecznościowymi.
przeprogramowani z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 64
Twórcy komunikatora Signal wykupili serię reklam na Facebooku aby pokazać użytkownikom, co kryje się za "darmowymi" serwisami społecznościowymi.
przeprogramowani z
Komentarze (64)
najlepsze
@mazaken: stary, wiekszosc internautów nie wie jak działa internet, wiedzą tylko, że trzeba wpisać w pasku facebook.com i nacisnąć enter xD więc śmiało możemy powiedzieć, że 99,9% osób nie wie, że pan Bill Gates wie gdzie mieszkają, jaki mają rozmiar buta i długość fiuta.
Ci co wiedzą jak wpisać facebook.com w pasku adresu to powiem, że nawet są zaawansowani, są tacy co do dziś wpisują najpierw google.com i dopiero tam w pasku wyszukiwarki wpisują facebook.com ¯_(ツ)_/¯
W losowej reklamie pokazują się takie rzeczy jak lokalizacja, wiek czy powód, np. zainteresowania (u mnie często podróże, ale też urządzanie wnętrz). Nie jest to ukryta funkcja :-)
@wposzukiwaniu: Nic nie jest ukryte bo akceptujesz regulaminy. Teoretycznie to wszystko jest jawne. Inna sprawa, że ludzie nie czytają albo coś jest drobnym druczkiem za pięcioma linkami, siedmioma przyciskami.
Chodzi tutaj o aferę z Cambrige Analytics czy jakoś tak.
W blueprint FB ads jest jasno napisane, że nie może być w reklamie sugestii że bezpośrednio targetujesz reklamy do kontrolnej grupy, osoby bądź zainteresowania etc.
Nie możesz napisać np "wiemy, że lubisz mleko więc oto nasza propozycja."
jak używasz danych użytkownika do spamu to wszystko jest cacy, ale jak mówisz mu o tym że ich używasz to od razu ban