Afera wokół hybryd plug-in. Skandal większy niż dieselgate?
Europejska Federacja Transportu i Środowiska (T&E) zleciła badania hybryd plug-in. Przedstawiciele T&E nie mają wątpliwości, że obecnie hybrydy plug-in, zamiast łączyć zalety aut spalinowych i elektrycznych, kumulują w jednym pojeździe największe wady obu technologii.
100leja z- #
- #
- #
- #
- #
- 226
Komentarze (226)
najlepsze
No chyba, że chcemy mieć pretensje do użytkowników, że eksploatują swoje samochody tak jak chcą, ale równie
@mis69: No właśnie rynek to zweryfikował i wychodzi, że ma to sens. Ilu znasz właścicieli PHEV którzy narzekają na auto i uznają, że popełnili błąd ?
Póki co widzę same negatywne oceny od ludzi którzy posiadają 20 letnie diesle.
Tydzien temu bylem o krok od kupienia wymienionego w tescie Outlandera.
W salonie dostalem do jazdy dwa modele 2015 i 2020. Model 2015 byl uzytkowany przez osobe, ktora jezdzila wylacznie na pradzie. Gdy wsiadlem do auta, to wyswietlil sie komunikat by zatankowac 15 litrow zeby odswiezyc paliwo.
Tak! One maja czujniki "zwietrzalosci paliwa"! Jesli ktos ma wiedze po jakim czasie takie paliwo wywietrzeje wystarczajaco zeby Outlander
Może i duże auto, ale to znacznie gorszy wynik niż stare TDI ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dla porównania:
Czyli duża i ciężka krowa w gnoju nie wypadała tragicznie, nawet gdyby uśrednić wynik z jazdy na
Kolejny skandal emisyjny. Auta hybrydowe PHEV wcale nie są dobre dla środowiska.
Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybrydowych w Europie szybuje w górę.
Problem w tym, że popularniejsze od czystych elektryków hybrydy plug-in powodują dużo wyższe zanieczyszczenia niż dotychczas twierdził przemysł samochodowy.
I zgadza sie, jezdze zwykle prawym pasem. Gdybys