Komputerowe generowanie zapętlonych światów 3D w geometrii NIE Euklidesowej.
Dziwaczne uczucie poruszania się po tak zbudowanej planszy 3D. Lepsze od Matrixa.
hubris007 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 105
- Odpowiedz
Dziwaczne uczucie poruszania się po tak zbudowanej planszy 3D. Lepsze od Matrixa.
hubris007 z
Komentarze (105)
najlepsze
Gdyby tylko byli odbiorcy na logiczne gry tego typu w VR, to było by super. A nie ma wielu odbiorców nawet na normalnych komputerach.
Niemniej jednak polecam
Oszustwo wzrokowe!
Poniżej niekomputerowe generowanie świata przestrzennego 3D na przykładzie zwykłej ławy:
Link się sypie przez akcent nad e (brawo wykop), ale poczytać można o tym tutaj:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Poincaré_disk_model
@kolnay1:
Na miniaturce jest grafika M.C.Eschera "Circle Limit I" (nawet jest sygnaturka MCE 58) . Escher nie znał wyższej matematyki, a to że "Circle Limit" można przestawić w geometrii hiperbolicznej opartej o Model dysku Poincaré dowiedział się od matematyków.