Wyjątkowy CWS T-1 – oględziny po wypadku. Wiemy, ile zajmie odbudowa
Silnik, skrzynia biegów, resory, błotniki – to tylko mała część z długiej listy uszkodzeń, jakich doznał odbudowany polski samochód CWS T-1, którego remont trwał ponad trzy lata. Jest filmik obrazujacy uszkodzenia i nagranie z rejestratora
furifurius z- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
"Piękny samochód, unicestwiony przez seryjnego Niemca." - Temat nie do odbudowania już nigdy.
@wilkpiski: Nie do końca Niemcy tu zawinili. Produkcja ustała w 1931 roku, i chyba przyczyn głównie ekonomicznych i technicznych, samochód był już wtedy nieco przestarzały.
@Vorotemnar: Nie, jak tu Niemcy przyszli to CWS nie były już dawnoi produkowane. ustąpiły miejsca licencyjnymi Fiatom 508
@tornax: Prosta sprawa, 10% utraty wartości pojazdu rocznie.
Samochód miał z 90 lat, czyli wg. tabeli warty był 7zł.
Szkoda całkowita, wartość pojazdu przed szkodą 7zł, po szkodzie 4zł.
3zł do wypłaty.
Edit: No tak, ewidentnie od Poloneza silnik i skrzynia. Łee to ja myslałem ze zespół napędowy też jest odwzorownaiem oryginału
https://www.youtube.com/watch?v=cgE5xNiHpO8
Na filmiku, który podesłałeś jest przestawiona Kareta CWS T-1 "Orzeł Biały", która jest biało-złota - jeździ dopiero od 3 miesięcy. Wyposażona jest w silnik S21.
Wypadkowi uległ CWS T-1 w wersji torpedo "Flagowy", który jest biało-czerwony. On ma - a właściwie miał - silnik FSO 1600.
We współczesnych samochodach energia zderzenia jest rozpraszana i pochłaniana w strefach zgniotu a nie przekazywana na pozostałe elementy.
A po co w takim razie OC? Zakop.
Jakby sam spowodował wypadek - to nawet bym mu dorzucił grosza.