@pies_harry: całe koło, wystarczy leciutko niedokręcić a na szpilki(czy tam śruby) zaczynają działać zupełnie inne siły i nie ma problemu żeby się ścięły (w skrócie - w prawidłowo dokręconym kole śruby są od tego żeby dociskać felgę do piasty w poziomie, a siły pionowe są załatwiane przez tarcie między piastą a płaszczyzną środka felgi, które jest bardzo duże dzięki temu że śruby je przyciskają do siebie. Jak jest luz to tarcie
@rswrc: widzę pierwszy raz w internetach i jeden z najzwyklejszych wypadków zrobił wrażenie :D takich "lepszych" filmów jest #!$%@? a ty wyjeżdżasz z taką "nudą" :D
Komentarze (33)
najlepsze
Nie będziesz mi mówił jak mam żyć!
;-P
@coo84: bzdura, zauważyłeś może taki otwór w feldze? taki duży, na samym środku - ma podejrzanie taką samą średnicę jak coś wystającego z piasty
yhymm standardzik ¯\_(ツ)_/¯