@guziec_z_afryki: Potwierdzam, że jest to możliwe. Widziałem kod i ma sens. Wiem, że fake caller id jest wciąż możliwe, lecz zastanawia mnie co wykorzystał do połączeń i kto za nie płacił.
@osoba_publiczna: Jeśli masz swoją centralę PBX to możesz podstawić dowolne Caller ID, a co do płatności, to za 30 dolarów masz unlimited na cały miesiąc. A co do kodu - to jest to oczywiście możliwe - wiem bo sam taki pisałem.
Kiedyś się takie numery robiło z niebieskich Urmetów. Atakowany numer ustawiało się zamiast numeru centralki i budka zaczynała dzwonić jak opętana. Ustawiało się 4 i nie było możliwości wykonywania połączeń z atakowanego numeru.
@tu_jest_polska_tu_sie_walczy: 1) Jak już wspominałem działało to tylko na niebieskich budkach TSP91 (nowsze modele są zarządzane centralnie) 2) Trzeba było mieć kartę serwisową która umożliwiała wejście do ustawień budki. 3) Szukało się ustawień centralki i zmieniało numer. 4) Zatwierdzało * i zrobione
Zmiana trwała jakieś 10 sec. Było więcej możliwości zabawy, np. ustawianie numerów alarmowych i dzwonienia za free, zmiana ilości impulsów pobieranych za połączenie itd.
@Aquiller: pracowałem dwa dni w biurze nieruchomości z hindusami którzy siedzieli na telefonie, wytrzymałem dwa dni. do dziś nie moge z nimi rozmawiać ( ͡°ʖ̯͡°)
Do mnie też dzwonią z całego świata. Kiedyś to wkurzało. Dziś kulturalnie się witam ze sprzedawcą a potem namawiam go do zostania sprzedawcą... moich usług. Ale nie daję mu płacy, tylko wysoki % (fair) od nagonienia klienta.
Dzięki temu udało się pozyskać anglojęzycznego sprzedawcę (podaje mu dane kontaktowe do rozmowy poza nagrywaną rozmową), co w czasie pracy opłacanym przez jakąś firmę scammingową wyszukuje mi klientów. Normalnie by mnie sporo to kosztowało dolarów
o w czasie pracy opłacanym przez jakąś firmę scammingową wyszukuje mi klientów
@yolantarutowicz: w call center część pracy to dzwonienie, a część odsłuchiwanie innych dzwoniących i sprawdzanie czy prowadzili rozmowę wg procedury, czy poinformowali klienta o wszystkich wymaganych sprawach itd.
@jusuk: O ja pierdziele, brzmi jak straszny rak, ale z drugiej strony to nikt nie sprawdzi czy faktycznie dobrze odsłuchałeś tej rozmowy, co nie? Więc znając życie ludzie wtedy wyłączają mózg lub nawet sam im się wyłącza po tym całym gadaniu.
Kto jest w stanie wytłumaczyć, dlaczego Hindusi pracujący w korporacjach w całej UE posługują się takim samym zestawem słów w angielskim ?:) nie mam na myśli akcentów, ale konkretne zwroty i słowa, co drugi mówi np. We need do the needful itd. Jakby wszyscy uczyli się języka w jednej szkole językowej:) jak od szablonu. Może program nauczania mają tak zunifikowany ?( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (96)
najlepsze
Na początku angielski i grzecznie, potem lecą motherfuck'i oraz groźby obdarcia żywcem ze skóry :D
Super gostek to zrobił. I jeszcze do tego wyszukuje nowe numery oszustów i powtarza operację. Szacun za skuteczne tępienie robactwa.
Atakowany numer ustawiało się zamiast numeru centralki i budka zaczynała dzwonić jak opętana.
Ustawiało się 4 i nie było możliwości wykonywania połączeń z atakowanego numeru.
1) Jak już wspominałem działało to tylko na niebieskich budkach TSP91 (nowsze modele są zarządzane centralnie)
2) Trzeba było mieć kartę serwisową która umożliwiała wejście do ustawień budki.
3) Szukało się ustawień centralki i zmieniało numer.
4) Zatwierdzało * i zrobione
Zmiana trwała jakieś 10 sec.
Było więcej możliwości zabawy, np. ustawianie numerów alarmowych i dzwonienia za free, zmiana ilości impulsów pobieranych za połączenie itd.
Jak rozumiem ma ponad 28 linii wyjściowych?
@defoxe: Nie. Internet i kilka wątków.
Dzięki temu udało się pozyskać anglojęzycznego sprzedawcę (podaje mu dane kontaktowe do rozmowy poza nagrywaną rozmową), co w czasie pracy opłacanym przez jakąś firmę scammingową wyszukuje mi klientów. Normalnie by mnie sporo to kosztowało dolarów
@yolantarutowicz: w call center część pracy to dzwonienie, a część odsłuchiwanie innych dzwoniących i sprawdzanie czy prowadzili rozmowę wg procedury, czy poinformowali klienta o wszystkich wymaganych sprawach itd.