dobra robota! jako osoba utrzymujaca sie z robienia gier, polecam jak najszybciej zaczac robic wlasne gry, a nie klony czegos co bylo milion razy. ludzie szukaja nowych rzeczy, ciekawych, inspirujacych. jako hobbystyczny projekt do przegryzienia sie z robieniem gier, zrobienie mahjonga jest super - wielkie brawa za wykonanie. jako cos z czego faktycznie mielibyscie miec kase splendor i wolnosc - juz gorzej.
@7oo-: przez pierwsze 6 lat robienia gier, praktycznie nic. gdy robi sie dobre gry, duzo. jak gra "wjedzie" to sumy 100k+ zl na czysto sa do ogarniania. czasem wielokrotnosci tego :)
Fajnie to wygląda, ale z tą reklamą i tak musicie pomyśleć. "Dobry produkt się zawsze obroni jakością" - na tego typu twierdzeniach można się przejechać.
@dinokoder: Tak, zgadza się. Jak dostaniemy pozytywny feedback, że to jednak coś warta i warto dalej się tym zajmować, to będziemy wtedy pewnie rozglądać się za formą reklamy. Pomysłów jeszcze parę mamy, które można dodać do gierki....
@yoshura Ogólnie to robimy już trochę czasu w 3D i programowaniu ( nie koniecznie gier ) i nareszcie zrobiliśmy coś razem, plany mieliśmy już dawno. Studia, że tak powiem niedokończone ;)
Komentarze (92)
najlepsze
dobra robota!
jako osoba utrzymujaca sie z robienia gier, polecam jak najszybciej zaczac robic wlasne gry, a nie klony czegos co bylo milion razy.
ludzie szukaja nowych rzeczy, ciekawych, inspirujacych.
jako hobbystyczny projekt do przegryzienia sie z robieniem gier, zrobienie mahjonga jest super - wielkie brawa za wykonanie.
jako cos z czego faktycznie mielibyscie miec kase splendor i wolnosc - juz gorzej.
anyway gra wyglada slicznie, powodzenia!
gdy robi sie dobre gry, duzo.
jak gra "wjedzie" to sumy 100k+ zl na czysto sa do ogarniania.
czasem wielokrotnosci tego :)
marketing gier jest banalnie prosty. robisz dobrą grę, sprzedaje się sama bo ludzie jej chcą.
as simple as that!
Komentarz usunięty przez moderatora