Jest afera! Jak VW ma w d....ie polskich klientów?!
Mamy Cię w d...ie drogi klienci i co nam zrobisz... Krzysztof Galimski i Artur Bartoszewicz mówią o tym jak VW ma gdzieś polskich klientów. Wyjątkowo rzetelny materiał od TV Republika.
jozwa-maryn z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 182
Komentarze (182)
najlepsze
@Neaopoliti: brutto
@kawuel: ja tam lubię polskie jabłka
Nie będę się produkował, szkoda mi czasu, zacytuję sam siebie.
Nie zgadzam się, że Polska powinna zgadzać się na sojusze bez względu na koszty (w tym przypadku federalizację UE). Chociażby z powodów o których wspomniałem wcześniej, tj. przedmiotowe traktowanie słabszych, przez kraje silniejsze, co ma miejsce już teraz, gdy Niemcy chcą wymusić na nas i na innych, by
Wystarczy wejść np. na forum Passata i poczytać o usterkach w nowym B8. Co prawda nie są to poważne usterki, ale jest ich sporo. Serwis tłumaczy, że to "choroby wieku dziecięcego". Niestety, ale jest ich zbyt dużo.
Lista usterek w Passacie B8 Na podstawie
2) Koszt softu do oszukiwania stacji diagnostycznych 0.0001% rocznego obrotu
3) Afera wykryta
4) Przepraszamy, to się powtórzy i nic nam nie zrobicie
5) Kara za wałki 0.001% rocznego obrotu
6) Profit!
Uczą się od wielkich koncernów, teraz się bardziej opłaca oszukać, zapłacić karę niż postępować etycznie.
Kupujący:
- ale te diesle VW strasznie zatruwają powietrze!
Sprzedawca:
- fakt, jest afera, zasadniczo po nowym roku będziemy wzywać do serwisu, jednak jeszcze centrala nie wie co i jak
Kupujący
- no właśnie kupować teraz VW to niepoważne!
Sprzedawca
- ale mamy od centrali duże pole do rabatowania aut już zamówionych
I w tym momencie pojawił się błysk w oczach kupującego
- RABAT!!! jaki?
Sprzedawca
-
Koncern zaoferował każdemu oszukanemu właścicielowi auta 1000 USD jako odszkodowanie, co zostało bardzo źle odebrane – kwota została uznana za rażąco niską."
Tymczasem u nas vw korzysta z przywilejów jakie dał im rząd i nie płaci podatków. Niemcy powinni dostać po dupie
tja... a tutaj czolg jedzie
I znow powtarzamy rok 2008 i kryzys finansowy - nie dajmy skrzywdzic "naszych", w koncu, to "nie ich wina" i posypia sie wyroki jak za jazde 100km/h w zabudowanym, czyli gownowyroki, a nie wyroki... To ma bardzo duze reperkusje albowiem w przeciagu niespelna 8 lat nastepny "gigant" moze upasc i trzeba robic "zrzute" lub wszystko inne "#!$%@?"... Gratuluje podejscia - kiedy nastepna zrzuta i na
@neoandrew: Podaj przepisy, które gwarantują, że warunki przejścia na emeryturę nie mogą się zmienić w przyszłości.
Podaj przepisy polskiego
@babisuk: @cjkas:
@lukaslm: Za 15 tys. Euro to w Niemczech kupi się co najwyżej golasa klasy kompakt a i to trzeba się nieźle naszukać. Średnia cena nowego samochodu w Niemczech w 2014 to ponad 28 tys. Euro: http://de.statista.com/statistik/daten/studie/36408/umfrage/durchschnittliche-neuwagenpreise-in-deutschland/
Prokurator Generalny Stanu Nowy York prowadził sobie śledztwo w sprawie VW. W ramach swoich czynności poprosił VW o kopie służbowej korespondencji firmy. VW nie przekazał tej korespondencji i odpowiedział, że tego nie zrobi, bo naruszy tym prywatność swoich pracowników. Prokurator Generalny Stanu Nowy York się zagotował, bo nie był przyzwyczajony do takiego traktowania. W USA jak prokurator prosi, to się wypełnia jego prośby. Poskarżył się w Departamencie
@kjjbox: A czy jego jurysdykcja obejmuje Niemcy?
@kjjbox: No to na jakiej podstawie VW Ameryka ma im wydawać wewnętrzne dokumenty VW w Niemczech który nie znajduje się pod jego jurysdykcją i jest w sensie prawnym oddzielnym podmiotem?
Mam znajomego który od 10-15lat nie miał auta innej marki, zmienia regularnie co 2 lata auto i za każdym razem jest to VW. Pomimo tego, że użytkuje je
@kellerman: a w przypadku jakiej marki masz problem z zakupem części i serwisem jak nowe auto kupujesz?
Jeśli chodzi o używane to też do żadnej popularnej marki nie ma problemów z zakupem części i serwisem więc to raczej słaby argument.
Komentarz usunięty przez moderatora