@VanGogh: 180 osób pracowało nad tą grą przez 3 lata. Ja bym nie liczył, że się znajdzie garstka zapaleńców, którzy dadzą radę zrobić chociaż jedną dzielnicę w tym samym czasie.
@ItDoesntMatter: Paradoksalnie używanie surowców, które się skończą, z zewnątrz może mieć pozytywne znaczenie w przyszłości gdy będzie trzeba używać zachowanych, wewnętrznych zasobów. Chłopaki wiedza co robią ;)
@kmicolo: Jak dla mnie i tak średnio, sztucznie i bez szału, zwłaszcza np żywopłot. Swoją drogą zainstalowałem kiedyś pakiet superwypasionych modów, tekstur etc do Skyrima mających cudownie poprawić grafikę(kilka godzin zabawy) i szczerze mówiąc grało się średnio- na zrzutach wygląda to pięknie, ale w praktyce jakieś wszystko wykoślawione i oczy męczy. No i kiepsko zoptymalizowane- spadki FPS przy chłodnym rdzeniu, kontroler pamięci też niewykorzystywany w pełni. Dlatego takie mody to według
Komentarze (150)
najlepsze
Padłem :D
@ItDoesntMatter: Paradoksalnie używanie surowców, które się skończą, z zewnątrz może mieć pozytywne znaczenie w przyszłości gdy będzie trzeba używać zachowanych, wewnętrznych zasobów. Chłopaki wiedza co robią ;)
Jak dla mnie i tak średnio, sztucznie i bez szału, zwłaszcza np żywopłot.
Swoją drogą zainstalowałem kiedyś pakiet superwypasionych modów, tekstur etc do Skyrima mających cudownie poprawić grafikę(kilka godzin zabawy) i szczerze mówiąc grało się średnio- na zrzutach wygląda to pięknie, ale w praktyce jakieś wszystko wykoślawione i oczy męczy. No i kiepsko zoptymalizowane- spadki FPS przy chłodnym rdzeniu, kontroler pamięci też niewykorzystywany w pełni. Dlatego takie mody to według