Traktowanie klientów w Tmobile.
Chciałbym wam zaprezentować jak wygląda traktowanie stałych klientów w sieci Tmobile.
Tacie skończyła się ostatnio umowa z tą siecią. więc poszedł złożyć wypowiedzenie, żeby mieć wolną rękę przy wyborze operatora oraz nie płacić co miesiąc dalej 50zł.
Po tym manewrze został zasypany smsami od sieci o promocjach, dlatego postanowił zadzwonić do biura obsługi klienta i zapytać jaką mają dla niego ofertę. Po dłuższej rozmowie Pani zaproponowała mu Galaxy S4 za 99zł w abonamencie 49.99zł. Oczywiście podpisując nową umowę Pani szybko anulowała wypowiedzenie złożone przez tatę ( tak żeby przypadkiem im nie przepadła kasa).
Tata zadowolony czeka na telefon bo miał przyjść w piątek i nagle dzwoni kurier, że ma paczkę i do zapłaty będzie 399zł. Tata łapie za telefon i dzwoni do Tmobile bo nie tak się umawiali.
I teraz najlepsze.
Pani w biurze obsługi klienta mówi, że to nie możliwe żeby była taka oferta, bo oni taką oferta nie dysponują a Pani która ją składała jest dzisiaj nie obecna i nie mają tego jak sprawdzić. Tata mówi że przecież na pewno nagrywają rozmowy, a Pani odpowiedziała, że ona nie ma uprawnień żeby to odsłuchać. Powiedziała że odezwą się jak przyjdzie tamta kobita do pracy.
Dzisiaj tata dzwoni i pyta jak sprawa wygląda.
Pani która w tamtym tygodniu zawierała z nim umowę przez telefon wszystkiego się wyparła i powiedziała że oni takiej oferty nie mają oraz, że ona nie mogła tego zaproponować. ( Tak pięknie kłamała do słuchawki)
I tak oto tata został zrobiony w konia przez sieć z która jest związany od 2000 roku ( wcześniej Era).
Oczywiście wypowiedzenie zostało anulowane więc abonament będzie trzeba jeszcze płacić.
Nie polecam tego operatora;)
#
tmobile #
zlodzieje #
umowa
Komentarze (230)
najlepsze
Przeszedłem do T-Mobile za 30 zł miesięcznie, umowa na pół roku.
Uciekam, właśnie podpisałem umowę z Nju-Mobile, podobno załatwią za mnie wszelkie formalności (wypowiedzenie umowy) i przeniosą numer po końcu trwania umowy w T-Mobile. Reasumując - to chyba najlepsze wyjście, bo w T-mobile dla stałych klientów
Jeżeli nie podpisał to niech mu udowodnią że podpisał a jak nie podpisał no bo jak można podpisać umowę z konsultantem przez telefon to niech mu udowodnią!!!
Ja bym udał się osobiście do t-mobile i udał głupka składając jeszcze raz wypowiedzenie. Oczywiście wszystko na piśmie.
Osobiście bym paczki nie odebrał.
Tu nie chodzi o odstąpienie, ale o warunki które mu zaproponowano.
Jeżeli dalej chcesz te warunki to zrób tak, musi działać:
Piszesz do nich pismo, że dnia tego i tego była taka i taka rozmowa z ich konsultantem. Piszesz o czym była taka rozmowa i jakie były warunki zawarcia takiej umowy. Opisujesz jakie faktyczne warunki zostały zatwierdzone - co się nie zgadza wypunktuj.
I piszesz stanowczo, że zgodziłeś się
1. Zaproponowano to ma być. Umowa słowna to też umowa. Tym bardziej, że jedna strona "nagrywa" rozmowy :)
Jak rozmowa ginie - plus dla kupującego. Wygrywa z automatu. :)
2. To w kwestii konsultanta jest powtórzenie warunków umowy po mojej zgodzie :)
3. Po co rezygnować z tak fajnej oferty?
Jak powiesz, ze przyszedłeś rozwiązac umowe to zaproponują atrakcyjną ofertę :) i nawet telefon sie znajdzie taki, którego teoretycznie juz nie mają w sprzedaży a bardzo Ci na nim zależy :)