Testy wg Euro NCAP (prawie) nijak mają się do warunków w "prawdziwym życiu" a używanie przymiotnika "najbezpieczniejsze" przy opisywaniu aut które miały najwyższe noty w ich testach to wg mnie przekłamanie.
@mnich78: żadne. Bezpieczeństwo mierzone w laboratorium ma odzwierciedlenie w praktyce w niewielu przypadkach. Znacznie ważniejsze jest bezpieczeństwo czynne. Co do biernego - najbardziej wartościowe są wg mnie testy amerykańskiej IIHS. Jakiś czas temu wprowadzili nowy rodzaj testu - small overlap. Polega on na uderzeniu niewielką częścią przodu w przeszkodę, co symuluje nieudany manewr jej ominięcia. Ten test pięknie pokazał jak współczesne samochody są robione "pod testy" i wielkie marki takie jak
Komentarze (5)
najlepsze
Co do biernego - najbardziej wartościowe są wg mnie testy amerykańskiej IIHS.
Jakiś czas temu wprowadzili nowy rodzaj testu - small overlap. Polega on na uderzeniu niewielką częścią przodu w przeszkodę, co symuluje nieudany manewr jej ominięcia.
Ten test pięknie pokazał jak współczesne samochody są robione "pod testy" i wielkie marki takie jak