Sudent lotnictwa znosi przeciążenia tak dobrze...
...że jego nauczyciel nie jest w stanie w to uwierzyć. Trzeba przyznać że twardziel z niego. [ENG]
Pierdyliard z- #
- #
- #
- #
- #
- 137
...że jego nauczyciel nie jest w stanie w to uwierzyć. Trzeba przyznać że twardziel z niego. [ENG]
Pierdyliard z
Komentarze (137)
najlepsze
@mtroyan: masz k$$#a awans ode mnie ... popłakałem się ze śmiechu :D
EDIT: Ujmując krótko, krew zostaje usztywniona i nie może się nigdzie ruszyć :D
@Prokto: Nope, siedzi przodem do kierunku jazdy (bokiem do osi). Przechył gondoli kieruje siłę odśrodkową stale w jednym kierunku z perspektywy pilota. Z resztą nieważne, mógłby siedzieć tyłem do kierunku, czy do osi - efekt byłby ten sam, bo centryfuga nie bada odporności na przyspieszenia tylko na przeciążenia.
Jeszcze jedno co się dzieje z płynem w gałkach ocznych? Zakrzywia się obraz od takiego przeciążenia?
Potrenuj takie wstrzymywanie oddechu a zauważysz że będziesz czerwony na twarzy i będziesz czuł zwiększone ciśnienie w głowie :D
Może niejasno się wyraziłem: przyśpieszenia poziome (zmiana prędkości) SĄ mniejsze - są bez większego znaczenia (chyba że chodzi o start i lądowanie na lotniskowcu).
No ale z tym