Ubisoft: Microsoft i Sony naciskają na 30 kl./s na PC
Inżynier pracujący w Ubisofcie potwierdził, że to producenci konsol naciskają na twórców i wydawców, by ci blokowali framerate w edycjach pecetowych ich gier. Stwierdził też, że celem firmy zawsze było 60 kl./s.
s.....m z- #
- #
- #
- #
- #
- 266
Komentarze (266)
najlepsze
@Artysta89: Najprawdopodobniej nie masz zainstalowanej Google Ultron.
@Ctrlfrq: HD to 1280x720, ty mówisz o FHD.
Tak się zarzekają cały czas, że granie na PC jest dla nich równie ważne co na konsoli i dlatego chcą w równym stopniu ograniczyć możliwość gry
@orian: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
"Windows 95 is THE gaming platform"
I miał rację (piszę to mimo, że gram na Linuksie) - pecet z Windows był wtedy i przez następne dwie dekady najlepszą platformą do gier. A dziś spece z Microsoftu wciskają peasantboksy, niszcząc to co sami stworzyli.
@Variv: w wielu przypadkach już to mówiłem i za każdym razem byłem zawiedziony. Gracz to chyba najgorszy gatunek konsumenta.
Z drugiej strony podejrzewam że takie blokady by były szybko zdejmowane przez modderów.
A z trzeciej ta wypowiedź wygląda trochę na wymówkę - nasza gra była super ale mikrosoft przyszedł i zniweczył cały nasz trud (to bardziej odnośnie rzekomo okrojonej grafiki w
*watchdogsy czy asasyny
30fps w szybkich grach to jest praktycznie granica niegrywalności. Jak czasem gram na konsoli to nie wiem jak ludzie mogą przez dłuższy czas tak grać, granie jak w kisielu. Multiplayera w jakiejś strzelaninie na 30 klatkach sobie nie wyobrazam, jeszcze na padzie. brrrrr
umiem grać na padzie, ale różnica między graniem na myszce i klawiaturze, a graniem na padzie jest jak w jedzeniu zupy łyżką a widelcem
Ja zacznę