When I went in March 2008, they vectored me for an ILS on runway 36R and then I broke right at a few hundred feet to land on 04 which runs up to the GA parking area.
GA = General Aviation (czyli na przykład B--------r Challenger 300 lub inne tego typu prywatne odrzutowce).
@decapitated: Dziwny ten circling. Taki książkowy to podejście na pas 36, po uzyskaniu kontaktu wzrokowego z lotniskiem "circle to the left/right, i podejście na pas 18. Takiej "odbitki" jeszcze nie widziałem, ciekawe.
@Mike767er: Samolot zarejestrowany w Polsce (SP-CON), fajny callsign - JEDI 80H ;)
@Mike767er: To był callsign linii lotniczych Air Italia. Ciekawostka: żaden szanujący się kontroler nie powie do samolotu BAW "British Airways" tylko "Speedbird" ;)
@biczplis: Postudiowałem, i okazało się że lądowanie na RWY04 możliwe jest tylko w sposób pokazany na filmiku z uwagi na "NOISE-ZONE CONFLICT" czyli zabudowę np. szpital, żłobek. szkoła. Podejście na RWY22 wygląda już standardowo.
@pacbox: codziennie przejezdzam przez Schiphol a i z pracy mam na to lotnisko widok. I powiem, że tam jest tyle pasów, że praktycznie co kilkanaście sekund cos ląduje cos startuje. To pewnie dlatego tak ciasno.
Komentarze (15)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
GA = General Aviation (czyli na przykład B--------r Challenger 300 lub inne tego typu prywatne odrzutowce).
Do
@Mike767er: Samolot zarejestrowany w Polsce (SP-CON), fajny callsign - JEDI 80H ;)
@Mike767er: To był callsign linii lotniczych Air Italia. Ciekawostka: żaden szanujący się kontroler nie powie do samolotu BAW "British Airways" tylko "Speedbird" ;)
Więc jak widać szału nie ma, trzeba czekać na http://www.gulfstream.com/products/g650/ :P