Fajny sklep, full fachowa obsługa, profesjonalny warsztat, klimatyczny wystrój. Widać jak bardzo bogactwo amerykanów potrafi dopieścić nawet takie nic nie znaczące szczegóły.
U nas jest w zasadzie to samo, ale: części są zwykle używane (w dobrym stanie ofc), składamy sami i we własnym garażu.
@Phallusimpudicus: No właśnie - składamy sami. Ja nie miałbym tyle zapału, by składając rower od zera, przez ramię lookać na tutoriale z Youtube. Knyfem jest to, że ktoś stoi za twoimi plecami i podsuwa ci interaktywnie wskazówki, które posiada z racji 20-letniego doświadczenia w tej tematyce.
@peradon: Jak na razie za nauczenie się regulowania przerzutek się nie zabrałem. Pomijając już to, że na przykład może się coś wygiąć i trzeba by było przywrócić to do kształtu pierwotnego i wtedy już jestem kompletnie rozłożony na łopatki.
Świetny pomysł. Właśnie takie pomysły mają w dzisiejszych czasach bardzo duży potencjał. Ludzie mają już dość masowej produkcji. Takie hipsterskie czasy nam nastały ;)
@Pipok: Bardzo dobry pomysł, sam chętnie bym złożył rower od podstaw. Jest jednak małe "ale", cena takiego roweru będzie niestety wyższa od gotowca - oczywiście jeśli składamy z nowych części. Można szukać części na wyprzedażach, ale składanie trwa wtedy dłużej.
@4RV3: Znam dwa sklepy rowerowe w mojej okolicy, i w obu sprzedawcy i właściciele chętni są, żeby zrobić rower według projektu klienta. Mało tego, wręcz namawiają do tego.
@zenek666: też mi się marzy, ale po doświadczeniach z szosówką uważam że to się nie nadaje do miasta. Opony za szybko się zużywają, no chyba że masz cały czas równy asfalt. Miałem jakieś podstawowe continentale (Race chyba), później niby kupiłem model wyżej, i mam wrażenie że schodzą szybciej niż te tańsze. No chyba że moja waga (85) robi swoje.
Komentarze (20)
najlepsze
U nas jest w zasadzie to samo, ale: części są zwykle używane (w dobrym stanie ofc), składamy sami i we własnym garażu.