Skuteczny bojkot firm promujących homozwiązki
Przedstawiciele największej w USA chrześcijańskiej organizacji rodzin American Family Association (AFA) dowodzą, że ich konsumencki bojkot firmy J.C. Penney – agresywnie promującej homozwiązki – przynosi konkretne efekty.
Cymes z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najlepsze
Serio ktokolwiek jest na tyle głupi, żeby wypowiadać się, a wręcz aktywnie działać, w temacie, którego się nie zna? Homoseksualizm to nic zakaźnego, nie da się podejść do dziecka, wrzasnąć "Wololo!" i zrobić z niego geja/lesbijkę. Albo podniecają nas kobiety, albo mężczyźni, albo i kobiety, i mężczyźni. To proste jak budowa cepa i nawet ostra, intensywna "homopropaganda" rodem z najczarniejszego koszmaru Prawdziwych Katolików(tm) nie zmieni
Komentarz usunięty przez moderatora
Przecież to myślenie życzeniowe - zrobimy bojkot i firma po kilku miesiącach znajdzie się na krawędzi upadku i zaczną się zwolnienia. Naprawdę trzeba być bardzo zdeterminowanym ideologicznie, żeby w to uwierzyć.
Wystarczy pogooglać historię problemów finansowych i prawnych (tak, prawnych) tej firmy, żeby przekonać się, że cały ten artykuł to bzdura, a problemy zaczęły się dużo wcześniej. Proszę:
http://247wallst.com/2012/01/24/an-awful-start-for-jcpenneys-new-ceo/
http://seekingalpha.com/article/311983-why-i-still-see-trouble-on-the-horizon-for-j-c-penney
Tylko, że kryzys trwa od dobrych kilku lat, a nie od lutego.
JESZCZE SIĘ TAKI NIE URODZIŁ!
Piszesz więc komentarze z autorskiego systemu operacyjnego?
Edytka: Znalazłem (oczywiście w homoGoogle) - http://www.microsoft.com/about/diversity/en/us/programs/ergen/gleam.aspx