Fizyka ciał miękkich w CryEngine3.
Ciało miękkie to ciało, którego geometria ulega zdeformowaniu przez fizyczne interakcje. Może się ono łamać, giąć, rozciągać itp. Filmik pokazuje możliwości CryEngine3 jeśli chodzi o fizykę właśnie takich ciał.
Claptrap z- #
- #
- #
- #
- 124
Komentarze (124)
najlepsze
Poza tym model zniszczeń w GTA IV już mnie oczarował (gdy to świeżynka jeszcze była).
@M4h00n: Mafia była nudna?
No właśnie zabrakło całej masy rzeczy. Uderzenia w bok, jakiś spadających z góry rzeczy itp. Noale standard u nich - świetne engine'y, ale pomysłów jak je zaprezentować i wykorzystać w grach to nie mają za grosz.
Komentarz usunięty przez moderatora
@ACEDECE: Wszystkie wypadki były spowodowane brakiem kierowcy i kierownicy. Dobra robota Wykop CSI, case closed!
@m_i_n: Gdzieś w 01:57 jest "This part is in slow motion. It's not moon gravity!" (w przypisach YT)