Wyobraźcie sobie taka hipotetyczną sytuację:
Kupujecie samolot. Nie wiecie czy poprzedni właściciel go należycie serwisował, kiedy ostatnio nim latał, kiedy wymieniał mu olej, polerował śmigło, czy co tam się robi przy samolotach.
Macie do wyboru:
1. Nie zważając na ryzyko awarii, wsiąść do samolotu i wystartować.
2. Zlecić mechanikowi gruntowny przegląd i wymianę zużytych części, licząc się z tym że statystycznie znikomy promil przeglądów wiąże się z porysowaniem lakieru. Dopiero po tym
Kupujecie samolot. Nie wiecie czy poprzedni właściciel go należycie serwisował, kiedy ostatnio nim latał, kiedy wymieniał mu olej, polerował śmigło, czy co tam się robi przy samolotach.
Macie do wyboru:
1. Nie zważając na ryzyko awarii, wsiąść do samolotu i wystartować.
2. Zlecić mechanikowi gruntowny przegląd i wymianę zużytych części, licząc się z tym że statystycznie znikomy promil przeglądów wiąże się z porysowaniem lakieru. Dopiero po tym
Artykuł z 15 września 2017: https://treningbiegacza.pl/artykul/bieganie-w-masce-treningowej-co-daje-test-masek-do-biegania-marki-trainingmask
Albo z 24 marca 2019 : https://enel.pl/enelzdrowie/technologie/jak-dzialaja-maski-antysmogowe
#logikapolakow #covid #koronawirus