Mam trochę #gorzkiezale do T-Mobile za to, że w prost daje klientowi liścia w twarz i mówi, że: "W ww. piśmie wskazałam, że nie stwierdziliśmy błędów po stronie sieci i usługa w postaci przyłączenia do sieci T-mobile oraz zapewnienia łączności w ramach sieci i w zakresie istniejących możliwości technicznych na Pana rzecz jest wykonana oraz ,że udostępniamy Panu możliwość korzystania z usług."
Szkoda, że czasami konsultanci po kolejnej reklamacji sami uznawali, że
@d4nello: w regulaminie na pewno jest napisane jaka minimalna przepustowosc jest uznana za dzialajaca usluge i zwykle to jest gdzies kolo 30-40% maxa. Idz poczytaj
W tej chwili sie to nie miesci na pewno
wystarczy sie powolac na ten punkt i mozesz zerwac umowe bez konwekwencji bo nie sa w stanie dostarczyc uslugi o podanych parametrach minimalnych
@d4nello: Ja kiedyś tak walczyłem z plusem, zerwałem umowę i #!$%@? mi karę, powiedziałem im że ich chyba zdrowo #!$%@?ło jeśli myślą że to zapłacę, odpuścili. Więc da się z nimi wygrać. Ale i tak ich umowy są tak skonstruowane że są zawsze na wygranej pozycji
Szkoda, że czasami konsultanci po kolejnej reklamacji sami uznawali, że
W tej chwili sie to nie miesci na pewno
wystarczy sie powolac na ten punkt i mozesz zerwac umowe bez konwekwencji bo nie sa w stanie dostarczyc uslugi o podanych parametrach minimalnych